نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۱ ب.ظ
  • ۵۵۱ : views
  • ۶ : Likes
  • ۴ : Comments
  • : Categories

دختر شاخه ای

دلم میخواهد کتابی دستم بگیرم، از درخت بالا بروم، بنشینم، بخوانم، حل شوم، سالها بعد کودکی مرا ببیند، مانتوی مادرش را بکشد، اشاره کند، بگوید: شاخه را ببین شبیه دخترهاست. 

.

پ.ن. : رعد و برق میزنه >

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    بارون میومد فیلم گرفتیم >

    بارون اینجوری تو تابستون بیشتر از بستنی میچسبه..

  • Marcis March
    صد البته-^-
  • ویلی ونکای خسته ッ

    به دیدنم بیا...

    به همراه خودت

    باران و فروغ و چای بیاور...

    اینو همینجوری با دیدن متنت نوشتم...ذهن نوشته ی لحظه ای بود...

    وای خدایا بارون...

    عنصر من اب و هواست و تو نمیتونی تصور کنی با بارش بارون چقدرر مست میشم...

    میشه بارون شهرتون رو برای من پست کنی؟

    پ.ن : خدایی این متنو پیوند میکنم

    خیلی الهام بخش بود

  • Marcis March
    نگهش میدارم اگه خواستی ویس شعری رو بگیری اینم بگیر..
    همونجوری که خودم محو اتیش میشم >
    اگه برسیم جایی که نت یاری کنه بتونم اوهوم
    +این دومیشه ولی خودم احساس نمیکنم اونقدام خوب بنویسمㅍ-ㅍ
  • ویلی ونکای خسته ッ

    همین الان توی شهرما هم داره بارون میاد!!!

  • Marcis March
    از جهنم هفته پیش در اومدیم و این خودش خیلی خیلی خوبهㅠㅠ
  • ویلی ونکای خسته ッ

    ولی من یه سلیقه ی خاص دارم که متناتو دوست داره...میدونی متنای عمیق گاهی اونقدرام جالب نمیشن.

    اما این چند خط خیلی دلنشین بود

  • Marcis March
    امشب زیادی به خودم افتخار کردم >
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی