نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ
  • ۳۹۰ : views
  • ۴ : Likes
  • ۱۱ : Comments
  • : Categories

صد روز بعد

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 خورشیدی (شمسی)

اولین وبلاگ بیانی که دیدم مال یومیکو بود. همون سری طولانی دزیره. بعد خودمو دیدم که بی توجه به حرفای معلممون دارم واسه آدرس وب همه رو کلافه میکنم و بعدش هم لج بازیای قالب تا اولین پستم. وب سارا که توی دو روز از اولِ اول همه نوشته هاشو خوندم و ریدینگ لیست لپتاپ که پر شد از همه وبلاگا. چند روز بعد که عشق کتاب رفت یا اولین باری که ناخواسته کامنتارو باز گذاشتم و پیام سمفونی. مدتی که نبودم و برگشتنم با اومدن ویل. آشنا شدن با ادمای زیاد تر مثل سمر و نرگس و آرتمیس و آیسان و بقیه که بودن یا نبودن ولی نوشته هاشون اونقدری خوب بود که هر چند وقت بخوام دوباره بخونمشون. چیز های جدیدی که هرسری با کلی شک و استرس پست کردم "دقیقا وقتی خیلی ترسیدی باید کاری که میخوای رو انجام بدی" و در کمال تعجب خوب بودن. کسایی که حضورشون حس نمیشه ولی هستن. حرفایی که میاد و میتونم در لحظه بدون ترس از "وااا تو از این حرفام بلدی بزنی؟" ، "اینا چیه میگی" ، "مگه تو هی به همه نمیگی خوب باشن اینا چیه؟" یا "خوبه ولی واقعا نمیفهمم چی میگی میشه توضیحش بدی؟" تایپشون کنم. اون 1 نظر جدیدِ دوست داشتنی که بعضی وقتا میاد و کروم از دست رفرش کردنای بی پایانم نفس راحت میکشه. همه ی همشونو مدیون شما و کساییم که کلی تشویقم کردن. ازتون مرسی. حالا که یک دقیقه دیگه صدو یک روز از 15 اردیبهشت میگذره بزرگ شدن بچمو دارم میبینم. عاااح اشکم داره در میاد چجوری عروسش کنم حالا "

______________________

چون برنامه ای نداشتم واسش پس تصمیم گرفتیم اول یه دست به سرو صورت قالب بزنم (بگین که خوب شده) بعدش گلدوزیا رو معرفی کنم بهتون >

بعد از چندین هفته این شما و اییییننننن:

-این اولی که تهران تشریف داره.

-دومی که قرار بود واسه تولد نگین باشه اما نگهش داشتم واسه خودم. (مغز و قلبش مونده)

-سومی که جای دومی رو گرفت. (وقتی میگم گلدوزیام گل ندارن همچین چیزی منظورمه)

-و چهارمی که دوسش دارم و قراره چند روز دیگه کادو شه بره اصفهان.

همین >

______________________

دیگه واقعا ایده ای ندارم برای امروز. آزادین که هرکاری دوست داشتین انجام بدین.

 

 23:59 | 19/5/1400

۱۱ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اون یک نظر جدید خیلی بامزه بود😂منم یه زمان همیشه منتظرش بودم ( اما حالا همیشه نظرات داره سریز میشه و من از خستگی و شرمندگی نمیتونم جواب بدم )

    +

    برای گلدوزیا فقط میتونم بگم گادنسس!!! لعنتی باید منم یکم دست به کار شم...خیلی قشنگن !! واقعا معلومه حسابی نوک انگشتاتو بخواطرشون اذیت کردی....

    این دیگه چ تعریفیه😂

    کلا ک ب شدت کیوت و خوشگلن!! اونقدری که میخواستم یکیشونو بزارم توی چنلم اما گفتم شاید اخلاقی نباشه( هزچند با منبع) 

    +

    صد روزگیت مبارک **** **** ** ***** ** ******* **** ***** *****💙💙💙✨💫✨💫✨

    +

    قالب بسی قشنگه!

    فقط اینکه رنگ هدر و منو هات میخوای همینطوری باشه؟یا بلد نیستی عوضش کنی؟ اگه خواستی بگو کمکت کنم

  • Marcis March
    بعضی وقتا خودمم میخوام گوشیمو بذارم توی جعبه و قفلش کنمT-T

    واقعا خوبن؟ یعنی میدونم خوبن ولی نه انقد دیگه.. آره رستمو زخم کردم>
    نه چیزیش نیست ذوق می کنم

    کی الان لپای قرمز منو سفید میکنه خبببب

    توی لپتاپ که گلبهیه قشنگه ولی زردی که توی گوشی میاد خوب نیست.. بلد نیستم<
  • ویلی ونکای خسته ッ

    اگه میخوای کد رنگیو که میخوای بزاری بهم بده

    بعد نویسندم کن تا برات درستش کنم

  • Marcis March
    نمیدونم چه رنگی بهش میاد.. یکم صبر کن الان باید اون اسم کاربریتو بهم بدی
  • ویلی ونکای خسته ッ

    اوکیه الاان درست میکنم برات

    اگه دیدم جایی ناهماهنگ بود یکم تناژشو عوض میکنم

  • Marcis March
    باغچه خودتونه >
  • ویلی ونکای خسته ッ

    خب رنگ هدر و ستونا عوض شد ، متن پایین اسم وبلاگ متاسفانه رنگش تغییر نمیکنه اما توی گوشی من قابل خوندنه ، ب عنوان هدیه قلب و هدر کامنتاتم رنگی کردم ، اگه کنار قلبو نگاه کنی یه ✧ کوچولو میبینی که اونم اشانتیونته

    حالا از نویسندگی درم بیار

  • Marcis March
    خیلی خوبه دستت مرسی
    دیدمشون خیلی گیگیلین بازم دستت دردنکنه
    انجام شد
  • artemis -

    من همیشه وبلاگت رو به یه جمع الهه های یونانی تشبیه می کردم که نشستن کنار هم و توعم با این که جزو شون نیستی با یه دفتر اونجا نشستی و با اینکه هر لحظه امکان داره بندازنت بیرون، اونجا نشستی و می نویسی. 

    حقیقتا با این گلدوزی ها هم وایب یونان می دی>> 

    100 روزگیش مبارک=)

  • Marcis March
    پس مینویسم تا بندازنم بیرون.. و اگه از آسمون افتادم پایین خب، من بازم مینویسم>
    واقعا؟ خوبه
    مرسییی
  • سَمَر ‌‌

    اینجا چه قشنگ شده*-*

    چه گلدوزی هایی*-*

     

    میدونی من تقریبا از همون روزای اول اینجا رو میخوندم؟:") ولی حتی خجالت می‌کشیدم دنبال کنم یا نظر بذارم"-" چون اینجا.. زیادی خوب بود. زیادی خوبه:">

    به هر حال خوشحالم که تو صد روزگیش اینجا هستم.
    و.. مبارک~

  • Marcis March
    مرسی مرسی 
    تعظیم کردن* 
    -
    منی که تمام سعیم برای صمیمی نشون دادن جو وب دود شد.. همین که الان هستی خیلی خوبه*-*
    و.. خیلی مرسی ازت
  • (: NarXeS

    صد روزگی هپی مپی *-*

    +قالب خیلی خوشگلهTT❤

    +چطور دلت میاد اون گلدوزی رو هدیه بدی؟ نهههههههههه! من جات بودم خودمو به هردری میزدم تا اونو هدیه ندم، خیلی قشنگه آخه*-T

  • Marcis March
    مرسی مرسی
    اگه بدونین چه اشک هایی از چشمام اومد واسه پیدا کردن یه کلیسا که خوب بشه وقتی تکرار میشه..هق
    خیلیا "دقت کن" خیییلیا بهم گفتن نگهش دارم یه چیز دیگه بدم بهش ولی میدونم اگه نگهش دارم هرچقد بیشتر نگاش کنم کمتر ازش خوشم میاد.. کلا از اولش برای کادو بودن ساخته شده انگار>
  • سَمَر ‌‌

    نه اینجا که صمیمی هست، ولی خیلی خوبه.

    چطور بگم؟ من همیشه خجالت می‌کشیدم و می‌کشم که وبلاگای خیلی خفنو دنبال کنم:"")

  • Marcis March
    میفهمم میفهمم اکیپ کافه بیان همین جوریه واسمㅠ-ㅠ
    حس میکنم اگه کامنت بذارم از شدت خفنی متنشون کم میشه
  • سَمَر ‌‌

    دقیقا:_)

    ولی اکیپ کافه خیلی راحتنا. یه بار بیا تو جمعشون متوجه میشی.. حالا من خودم از افراد فرعی اونجا به حساب میام ولی به بچه ها میگم هواتو داشته باشن:>

  • Marcis March
    باوشد سعیمو میکنم>
  • Nobody  -

    واهااایی چقدر زود صد روز شد T~T

    مبارک مبارک :)))

    چقدر گل‌دوزی‌هات قشنگههه! مقلچصلقصملصق هارو-چانمون هنرمنده 3>

  • Marcis March
    خیلی.. خودم هنوز درکش نکردم
    ممنانات ممنانات>
    شما به هارو چان لطف دارییییین
  • Sara Y

    اِه خب به گلدوزی ها رسیدم. :>

    همگی خیلی خوشگل بودن. 

    موردعلاقه ام اولیه. 3>

  • Marcis March
    مرسی>
    خودم فک میکردم خوب نشده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی