نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۵ ب.ظ
  • ۳۲۶ : views
  • ۶ : Likes
  • ۱۴ : Comments
  • : Categories

نثر ادبی

  • همان لحظه ای که از شدت بی خوابی بدن درد میشوی و دیگر خوابت نمیبرد.
  • یا همون لحظه جهنمی که چشمات تازه گرم شده و یهو جیشت میگیره و حتی وقتی میخوای به خوابت ادامه بدی تصویر سنگ قبرت که روش نوشته "جوانی به علت ایگنور کردن جیش داشتگی پرپر شد" از جلوی چشمات کنار نمیره.

 

  • همان لحظه که در ژرفای عمیق تاریکی کور سوی نوری به سمتت دراز میشود.
  • یا همون لحظه که تو اتاق تاریکت زیر پتو چپیدی و داری به یه آهنگ ملایم گوش میدی که یهو یکی از اقوام میاد تو و با نور چراغ تخم چشماتو آب میکنه یه دور همه اتاقتو چک میکنه و وقتی تازه پیدات میکنه میگه "عهه تو اینجا بووودیییی؟ از دست جوونای امروزی بیا بیرون اینجوری افسرده میشی معتاد میشی اوردوز میکنی میمیری."

 

  • همان لحظه که از فرط گشنگی معده ات همه چیز را پس میزند.
  • یا همون لحظه که میخوای به غذا حمله کنی و تقریبا اینکارو میکنی ولی وسط راه چشمت میوفته به بابات که کلا ناامید شده، مامانت که به مهمونای خبرچین از خارج اومدتون اشاره میکنه و خواهرت که زور میزنه نوشابه رو قورت بده آبشار درست نکنه.

 

-کلا حس میکنم نثر ادبی همه اینارو خیلی پررنگ تر نشون میده و میخواستم در کنار اینکه مطلبو میرسونم یکم شاد باشینD:

-مامان گفت با مجسمه سازی مشکلی نیست اگه بتونم تو ساختن قالبای نگینی کمک کنم. ولی من اون مجسمه سازیی رو دوست دارم که از یه تیکه سنگ مجسمه درت میشه. مثل گچ کاری و سفالگری"

-اینو یادتونه؟ مدلش اینه. حالا فلبشو کشیدم ولی نخ بنفش کمرنگم تموم شده. همه رنگایی که باهاشون بابون زدم هم رو به اتمامن>

-6 روز. شیش روووز وقت داشتم برای کلاس امروز ولی هیچ کاری نکردم همچنان. میخواستم بگم ترم دیگه رو مرخصی میگیرم ولی نمیگیرم فقط پنج ترم دیگه مونده که کانون کلا تموم شه کودکان نوجوانان و بزرگسالان. همه ی همش>>>>

-زبون اشاره شاید سخت نباشه ولی حفظ کردنیاش خیلیه خیلی.

-دیش

۱۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • سَمَر ‌‌

    فقط دومی-___-

  • Marcis March
    میدونی که ما چند وقته حتی تو اتاقمون نمیخوابیم؟ با نگینی میایم تو هال رو مبل.. کلا کاری باهاش نداریم پس این اتفاقا زیاد نمیوفته برامون خوشبختانه>
  • ویلی ونکای خسته ッ

    ی بار ب مامانم گفتم : مامان من ی کی پاپر موزی غارنشینم🍌🍌حالا بزار بخوابم -___T

    +

    هی دارم میکشمت هی واسبش بهت نمیخوره

    کک و مک داری احیانا؟

  • Marcis March
    کی پاپر موزی غارنشین>>>>>>

    دارم ولی خییییلی زیاد نیست، زیاده
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    همان لحظه ای که از شدت بی خوابی بدن درد میشوی و دیگر خوابت نمیبرد.

    و یهو جیییشششششش!!!!

    اصن پاره XD

  • Marcis March
    و فراغ بعد جیش کردن.. اونو نگفتم که دنیا رنگی رنگی میشه نسبت به قبل دسشویی>
    هق
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    بعضی وقتا ب آرام بخش تر بودن اتاق یا دسشویی شک میکنم...

  • Marcis March
    شک نکن مطمئن باش از همه چی آرام بخش تره-^-
  • pa ri

    با اجازه یدونه دیگه اضافه می کنم:

     

     

    و همان موقعی که مهمان های سه نقطه مادربزرگت می آیند و تو سعی می کنی برادر کوچکت که تازه کپه مرگش را گذاشته را به خانه بالایی که پسر خاله ات در آن ساکن است ببری و ناگهان مهمان خودشیرینتان با صدای بلند داد میزند:بیدار شد دیگه ولش کنننن"

    و برادرت بیدار می شود :"> آنموقع است که دلم می خواد با در قابلمه بزرگه مادر بزرگم کفگرگی ای نوش جانش کنم :::ا

     

    پری هستم خوشبختم D: *تعظیم*

  • Marcis March
    باید با ماهیتابه بزنی تو صورتش محکم-^-

    خوشبختم پری سان>
  • pa ri

    بلی بلی -^- 

     

     

    با پری چان هم مشکلی ندارم D": و من باید مارسیس سان صداتون کنم؟TT

  • Marcis March
    باشد پری چان>
    اگه مارسیس طولانیه بهار صدام کن
  • pa ri

    مارسیس سان خیلی کلاسیکه D:

  • Marcis March
    یاپ بسی دوسش دارم
  • ویلی ونکای خسته ッ

    وقتی می‌بیند مردم از اسم مارسیس خوششان آمده : ( عینکو دودی و سیگار ) 🚬😎

  • Marcis March
    قشنگه خب عیح
  • جیران کمندی

    راستش من از مرگ بعلت ایگنور جیش داشتگی نمترسم

    من ترسم از تشکیه که بعلت این ایگنور خیس میشه و حیثیتمو میبره (وی در کودکی یکبار نادیده گرفت و شیش متر فرش را به فاک داد و عبرت گرفت)

    طرح گلدوزیت جذابه

    برای مجسمه سازیتم ارزوی موفقیت میکنم

  • Marcis March
    حالا بین خودمون بمونه ولی منم از این کارا کردم خونه یکی دیگه بودیم وسطاشم بیدار شدم فک کردم دارم خواب میبینم اهمیت ندادم تا خوابم برد>>>
    (از یه بچه خب چه انتظارایی دارین..)
    دست شما ممنان
    مرسی مرسی
  • جیران کمندی

    :*

  • Marcis March
    والا
  • Lady Loki

    وای اینا رو خوندم یاد  یکی از دوستام افتادم که انقدر میخوابیده که مامان و باباش بردنش تست اعتیاد بده:)))))))))))))))))))))))

    +به هرحال مرگ بر اثر ایگنور کردن جیش یک فایده داره اونم اینکه که هرکی بیاد سر قبرت با خوندن علت مرگت دلش شاد میشه:)

  • Marcis March
    تست اعتیاد؟ چینجا؟ وقتی همش خواب بوده کی وقت میکرده بره چیزی بکشه خبXD
    صدالبته-^-
  • Lady Loki

    اره خودش پشماش ریخته بود:)))

    دقیقا اینو باید به خانوادش یکی میگفت:)خخخ

  • Marcis March
    ولی واقعا.. چجوری فکر کردن میکشه میخوابه؟ مگه وقتی میکشی نمیزنه به سرت تا وقتی تو بدنت هست؟
  • Lady Loki

    نه دیگه وقتی میکشی و میری فضا بعدش که اثرش میره همش خسته ای و دوست داری بخوابی

    اینا هم که شاغل بودن گفتن حتما ما نیستیم میکشه بعد جلوی ما میخوابه:)))

  • Marcis March
    حرفی ندارم.. ولی اگه بچم یه روزی کشید فقط با کلی ذوق ازش میپرسم چجوریه؟ بعد میبرمش ترک کنه حالش جا بیاد>
  • Lady Loki

    عجب:)))

  • Marcis March
    >>>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی