نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۳۵ ب.ظ
  • ۱۲۷ : views
  • ۹ : Likes
  • ۸ : Comments
  • : Categories

پینترستش

به اولین پستی که اولش نه بلکه وسطش عکس داره خوش اومدین.. تغییر گنده ایه واقعا خیلی چشمگیره.

 

جریان اینه

پینترست خودت رو چهار بار رفرش کن و‌ هربار اولین عکسی که برات اورد رو با ما به اشتراک بذار 

 

و از اینجا اومده>

 

 

 

 

 

-چند تا سوالم هست هی میخوام بپرسم هی نمیشه بچسبونم ته اینجا

-اول. شما کانون زبان ایران میرین؟ چهار رقم اول کد زبان آموزیتون چنده؟ مال خودم 9322 میشه.. هه هه>

-دوم. به نظرتون من چقدر گاو دار خوبی میشم؟ از مزایای تستای آموزش پرورشی..

-سوم. یه کاری میخوام بکنم هی میگم خب کههه چیییی ولی فعلا صبر کنین..

-دلم تنگ شده بود ولی..

-عام.. دیگه خب که چی نداره > میتونین از الان به بعد به گوشه بالا سمت چپ همون جایی که نوشته "داستان های lefv" سر بزنین^^

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Aki :|~

    سلااام سلاااممم :>

    چه چالش کوچولویی خببب :"""

     

    +نه نمیرم متاسفانه D":

    ++شما گاودار خیلی صبور و مهربونی خواهید بود*^* بهتون قول میدم :> من که انشالا می خوام آفتابگردون پرورش بدم XD

    +++ وای وای نههه اینکارو نکنین با خودتون اگه همین امروز بگین خب که چی تا هزار سال دیگم میگین خب که چی مارسیس سان نکنینینینین TT

    ++++من نیز :">

  • Marcis March
    سلاااام به تو
    دیدی؟ خیلی موچی بود

    ای بابا.. حیف
    راستش خواهر چند وقته تصمیم گرفتم همون آبیاری گل های قالی رو برم تا تهش.. به یه جایی میرسم
    جالب نیست حس میکنم...... میدونم بهتره حس نکنم ولی....
    من بیشتر تر
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    خدای من این عکسارو...وای....وای....واااای چه وایبببی

  • Marcis March
    وای دارم خجالت میکشم.. هق.
  • H

    خوش آمد میگم اتفاقا امروز اومدم به اینجا سر زدم گفتم چرا جدید نمیزاری

    خیلییییییییییی ، اصن برا همین آفریقا شدی 🤣عمو که گوسفند دار بود تو هم با گاوداری راهو ادامه بده 😁👌

    تا دلیل پیدا نکردی شروع ککن  ولی تو انتخابشم سختگیر نباش

    منمممم

     

    نارنگییییییی، وقتی همشون تو یه حدود تمن 

  • Marcis March
    دیدی گذاشتم>
    یااااا گمشو نشنومت.. کدوم عمووو؟
    حالا ببینیم چی میشه
    T-T

    پرتغال خونیه هااا. اره مال همون lefv عه که اینجوری میشن. دوسش دارم>
  • Fira ☆

    واوو چه قشنگگگگ♡~♡

     

    ممنون که چالش رو رفتی 

  • Marcis March
    کاری نکردم^^
  • Marcis March

    خیلیم بد نیست وقتی درباره خودت حرف میزنی*-*

  • Marcis March
    هوم طوریش نیست
  • 🎼  کالیستا

    +قشنگترین عکسایی که توی این چالش دیدم.:")

    1. بعلهههههه.XD

    9423 

    چیطور مگه؟ :>

    2. نمیدونم ولی اگه علاقه داشته باشی گاودار خوبی میشی دیگه. (البته اگر یه چیزی که بیشتر دوست داری رو به خاطرش رها نکنی.*-*)

    آهان الان یادم افتاد که گاوداریا بعضیاشون تو جاهای خیلی گرمن

    3. حتما چک می شود.*-*

  • Marcis March
    اووو شما به من بسی لطف داریییی
    عههه میدونی تو یه سال بعد من کانونو شروع کردی؟ وای خیلی خوشحالم که یکیو پیدا کردم
    فعلا ببینم میتونم کتاب فروشی بزنم یا نه بهد حالا هرچی بشه..
    تنکو^^
  • Nobody  -

    وای خیلی عکسای زیباییهههه. :)))))

    خیلی زیاد.

    اینو حتما باید شرکت کنم.

    - هوم. من همیشه فکر می‌کردم اون تاریخیه که ثبت‌نام کردیم تو کانون. این نیست؟ مال من 9913عه.

    - گاو دار؟...

  • Marcis March
    مرررسیییی. خودم کلا وایب پینترستمو دوووست.
    من دعوتت میکنم سمفونی چان>
    اره اره همونه و خب بهله هقㅠ-ㅠ
    نمیدونم یه تسته تو سامانه همگام.. بعد 576 تا سوال بودن یکیشون این بود که چقدر حس میکنی توانایی گاودار بودن رو داری. همین قدر زیبا..
  • Nobody  -

    متشکرممم. TT

    وای... از 93... زبانت تموم نشده؟

    - وای این تستاااا. وای. گاد. خیلی نابودن بودن اینا. همه‌شونم چرت و پرت.

  • Marcis March
    خواهش میشه>
    تموم که شده.. کودکان تموم شده نوجوانان تموم شده بزرگسالانم سال دیگه تموم میشه اگه نیوفتم ترمی رو که خداااروشکر نیوفتادم تا الان هیچ کدومو.. تموم شه دیپلم میگیرم>>
    بعد اخه فازشونم معلوم نیست تو این سوالای کلی چه نتیجه ی کوفتی ای میخوای بگیری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی