نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • ۵۵۷ : views
  • ۸ : Likes
  • ۶ : Comments
  • : Categories

جایی برای زیستن نیست

من در سرزمینی زندگی میکنم که بعضی آدم هایش حیوان هایی بیش نیستند.

 

مظلوم را، زیر کفش هایشان له میکنند.

تاریخ را، وقیحانه جلوی چشم همگان تغییر میدهند.

کتاب را، با کمال بی رحمی میسوزانند.

دین را، اگر برای خواسته هایشان مفید نباشد نمیبینند.

وحشت را، باعث لذت ابدی خود میدانند.

نابودی را، دیدند ولی ذره ای اهمیت ندادند.

تفنگ را، ساختند برای هرچه که تصور برتری داشت.

زمان را، با پوزخند به گوشه ای پرتاب کردند.

خانواده را، قربانی اشک هایشان کردند در انتظار.

طبیعت را، میکشند و مردن مهم نیست اگر در راه هدف باشد.

حرف را، خنجری میکنند فرو رفته بر قلب همگان و گوشهایشان را گرفته اند.

انتخاب را، بیهوده ترین کار میدانند "برای پایینی خودت تصمیم بگیر"

زندگی را، در مشت گرفته و تکه تکه اش میکنند.

 

من در سرزمینی زندگی میکنم که بعضی آدم هایش مهربان تر از بارانند.

 

ظلم را، میبینند ولی برای زندگی بقیه دم نمیزنند.

تاریخ را، سینه به سینه نقل میکنند برای جاودانه شدن.

کتاب را، مینویسند با تک تک کلماتشان.

دین را، چشمه جوشان موهبتی میدانند پایان ناپذیر برای تشنگان.

وحشت را، با آغوش هایشان خنثی میکنند.

نابودی را، هربار در جایی هیچ کس امیدی ندارد شکست میدهند.

تفنگ را،سگ های سنگی دست آموز همان حیوان ها میدانند.

زمان را، بیشتر از هرچیزی درک میکنند زمان آنها و آنها زمانند.

خانواده را، پشتوانه همیشگی میکنند برای رفتگان.

طبیعت را، همچو مادری که نفس زندگانی دمید برایشان مقدس میشمارند.

حرف را، مانند مرهمی روی زخم خنجر ها میگذارند.

انتخاب را، الگوی اول زندگی خود قرار دادند.

زندگی را، زندگی میکنند.

 

من در سرزمینی زندگی میکنم که بعضی آدم هایش فقط نگاه میکنند.

۶ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • جیران کمندی

    سرزمین برابری نیست اما

  • Marcis March
    اصلا نیست
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    پارادوکسای تامل برانگیزی بود... *-*

     

    فقط...وقتی جای کلمه "علم" تو جمله ها، "دین" میذارم، برام ملموس تر و بامعنی تر میشه...

  • Marcis March
    مرسی

    اوهوم کلا جاش خالیه
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    واقعا ب نظرم تو دنیای پیشرفته امروز، مردم ب هیچی جز علم اعتماد نمیکنن. انگار بیشترین چیزی که در نظر واقعا علمه!

    و دین..."اگر برای خواسته هایشان مفید نباشد، نمی بینند"

    در صورتی که حقیقت دین "چشمه جوشان موهبتی پایان ناپذیر برای تشنگان..."

    ب نظرم تعریف خیلی درست و قشنگی میشه :)

  • Marcis March
    در صورتی که علم اگه دین نبود خیلی ناقص میشد.. اوهوم

    درستش میکنم
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    اصن دیدی دانشمندا کلی زور میزنن یه چیزیو کشف میکنن، بعد می بینن قرن ها پیش تو قرآن بوده؟

    بازم ایمان ب تفسیر دقیق قرآن نمیارن که نصف علم شونو کامل کنن...

     

    خیلی با معنی میشه :) ممنون ^^

  • Marcis March
    یا خیلی زور میزنن بفهمن چیزی که اونجا هست چیه و بعد فهمیدنش شوکه میشن هردفعه.
    اوهوم

    خواهش میکنم انجام شد>
  • آیســــ ـــان

    میدونستی که من وقتی برای گفتن زیر پستی عاجزم.فقط در سکوت پیوندش میکنم؟

    پیوند.

  • Marcis March
    خدای من مرسییی
  • Amir chaqamirza

    سلام. سلام.سلام... .:).

    به گمانم همین چیزهایی معنی میدن به دنیا... ؛).

  • Marcis March
    سلااام
    ولی باید توازن داشته باشه نه؟ الان اگه کسی تو دسته دوم هم باشه برای رسیدن به چیزی باید یکم خودشو عوض کنه که اصلا خوب نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی