نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ق.ظ
  • ۲۱۵ : views
  • ۱۳ : Likes
  • ۱۴ : Comments

Freckles

 

میدونین؟ همیشه حس میکردم فقط همون چهار جاست (چشم ها و خنده ها و دست ها و پاها توی کفش به ترتیب) که میدونم خوشگله و برای همه خوشگله ولی جدیدا فهمیدم کک مکامو خیلی دوست دارم.. خیلی.. کلا کسایی که کک مک دارن (تعریف از خود نباشه) خیلی خوبن. شبیه تپلا میمونن که همیشه مهربونن..همونجوری که انگار مقدار چربی با مهربونی رابطه مستقیم داره کک مکم به خوبی آدما ربط داره. واسه همینم هست که کک مکای من به نسبت کمرنگ و پراکنده ترن.

 

-واقعا نمیدونم چرا یهویی خیلی گنده شد حس میکنم اگه نمیگفتم میترکیدم..

--شما به ترتیب کجاهارو قشنگ میبینین؟

۱۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    کک و مک خیلی کیوته*-*

  • Marcis March
    خیلی⁦(╥﹏╥)⁩
  • H

    😁👌

    از تو ؟ 

    اگه اینه سوالت لپ رو هم اضافه میکنم

    چرا هیچی به ذهنم نمیرسه 

     

  • Marcis March
    نه کلا از همه
    وای نمیدونم چرا این چند وقته رو لپام غیرتی شدممممXD
  • Amir chaqamirza

    سلام. سلام.سلام

    انقدرخوبه این کک و مک که نگو!آدمو یاد آنی شرلی و رون ویزلی میندازه:).😃

    هی همون ترتیب شما،چشم ها،خنده خا و دست ها و پاهای توی کفش

  • Marcis March
    سلااااام
    وای دقیقا خصوصا آنه.. رونم که جای خود
    او چه هیجان انگیز
  • زری ...

    چال :))))))

    چشم سبز یا آبی یا سیاهی که بتوان در ان غرق گشت

  • Marcis March
    وای میدونی به این ترکیب چی میاد؟ موی سیاه فرفری یا موی لخت بور.. این فرای حالت های انسانیه
  • هلن پراسپرو

    ادی ردمین مثلا:)اونم از خوبای کک و مکیه!

    به نظرم موها و مژه ها خیلی قشنگن... و مهم.

  • Marcis March
    وای اره خیلی قشنگه
    هم خودشون هم ناز کردنشون خیلی خوبه
  • Aki :|~

    شما.........کک و مک دارین مارسیس سان؟TT^TT

    هههیییییییییاااههووو خیلی دلم میخواد ببینمتون اصلایمظلتمقبتثسمذلبطودزلروطتثذقملفسثت

    از نظر من چشما خیلی زیبان :"> و انگشتا و لبخندا ")

    ولی جیججیجیججیغ TT^TT *بوق اتوبوسی زنان می چرخد

  • Marcis March
    وایسا چک کنم........ اره یه چیزایی هست-^-
    ولییی نمیبینیییی هه هههه.. وای اره منم دوست دارم ببینم شماهارو
    دقیییقا
    کیوتی هقㅠ-ㅠ
  • ...  ...

    من فقط تو فیلما دیدم..

    اما محبوب بودن همیشه.... 

  • Marcis March
    کک مکی هارو؟ 
    معمولا باکلاسای رو مخ همیشه پوست صاف و روشن و تمیز و سفید و اینا دارن بقیه عادین..
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    @... ...

    بیا مادوتا رو ببینD:

  • Marcis March
    عینک دودی*
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    به ترتیب...

    چشم

    دست

    ترقوه 

    مو

    لپ

    *-*

  • Marcis March
    قشنگ قشنگ.. چشم نخوریم یه مشت با سلیقه دور هم جمع شدیم..
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    پوزخند جزو اعضای بدنه؟ اگه اره اون صدر جدولهxD

  • Marcis March
    XDDD
  • ...  ...

    __کک مکی هارو؟ 

    آره...

    من اصلا فکر میکردم فقط خارجی ها اینطورن، اصلا اینجا ندیده امم. 

    مثلا انشرلی...

    سریالش هم بازیگرش پر از کک و مک بود، چند بازیگر هم هستن اسماشون یادم نیست.

    یا تو قصه های جزیره...

    تو یه انیمه ای یه پسره اینطور بود یادم نیییست اسمش 

  • Marcis March
    مال خودم از اثرات ضد افتاب نزدن تو بچگیه یا یه همچین چیزی ولی اونجا بیشتره خیلی..
  • ترنج

    وای خدااا :)) من همین چند وقت پیش داشتم می گفتم اگه قرار باشه ظاهرمو عوض کنم، یه صورت بی نقص نمی خوام. یه صورت کک مکی و موی قرمز می خوام :))

     

    اون قضیه خاکِ بهشت و اینا رم که شنیدی حتما. 😌

  • Marcis March
    اصلا اون قضیه خاک بهشت صد برابر قشنگ تر و جذاب ترش میکنه..
    بازم چشماتو داری. چشما در هرررر شرایطی قشنگن.. خیلی.
  • جیران کمندی

    چشمها

    دستها

    لب ها

    شونه

  • Marcis March
    شونه هاهم قشنگن..
  • Unborn ..

    دلم خواست کک مک هات رو ببینم! به شخصیتت میاد.

    هاممم به ترتیب رو نمی دونم، شاید چون عادت دارم آدم ها رو از دور ببینم یا با انتراعی که ازشون درون ذهنم شکل گرفته حرف بزنم، اما فکر می کنم چشم ها و دست ها و موها حتی. 

  • Marcis March
    ⁦(~‾▿‾)~⁩

    همینم خیلی باحال و جذاب به نظر میاد.. همشون قشنگن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی