نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۲۶ ب.ظ
  • ۱۷۱ : views
  • ۵ : Likes
  • ۵ : Comments
  • : Categories

گل فشان

گویند پدیده ای در جهان پیرامون ماست حاصل عوارض ژئومورفولوژی و زمین شناسی.

گویم حرف هاییست که هیچ گاه بیان نمیشود. در عوض جمع میشود. فشار می آورد. اما فوران نمیکند. آرام سرازیر میشود. خالی میشود ذهن از آنچه بود و آنچه نیست. سرد میشود. سنگ میشود. اطراف را تشکیل میدهد. اطرافی که نبود اما هست. اطرافی که هست متشکل میشود از حرف هایی که هیچ وقت بیان نشد. هرگاه به ذهنت رجوع میکنی حرف ها آنجا هستند. میبینی اما نمیگویی. فوران های دگر روی قبلی ها قرار میگیرد. کوه میشود یا دره بستگی به حرف ها دارد. برای دیدن مغزت باید از کوه بالا یا از دره پایین بروی. مغزت کجاست؟ نیست. دفن شده. مدفون زیر حرف هایی که هیچ گاه بیان نشد. حرف ها روی هم سوار شدند. سنگ شدند. برای استخراج آن باید حفر کنی. چاله ای به عمق همه حرف هایی که بیان نشد. یافتی مغزت را؟ حیف که بین لایه های مرده آن سنگ ریزه جمع شده. سنگ ریزه هایی از جنس همان که خودت میدانی. من دیگر نمیدانم. گل ها از مغزم بیرون زده اند. بدنم نیست. مدفون شده. زیر حرف هایی که.. حرف هایی که.. سنگ هایی که بدنم را احاطه کرده اند. فشار زیاد است. درهم میشکنم. زیر فشار حرف هایی که.. سنگ هایی که.. یادم نیست. نمیبینم. نمیشنوم. حس نمیکنم. سنگ است. همه چیز سنگ است. گل ها هنوز بیرون می آید. فوران نیست. جریان راکد حرف هاییست که.. حرف هایی که..

.

.

نمیدانم.

۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ

    چه ویلاگ قشنگی! چه متنی!! وای خدایا به شدت باهاش ارتباط برقرار کردم...

    راستش من زمین شناسیم خوب نیست چون اصلا توی رشتم میستو.ولی گاهی وقتا کلمات توی ذهنم اونقدر بهم دیگه فشار میارن که منفجر میشن..میدونی شبیه جادو...محو میشن و من تا یه مدتی بخواطر این اتفاق سکوت میکنم...

    راستی شما جو مارچ زنان کوچک هستید! چقدر قشنگ!

  • Marcis March
    خیلی مرسی. راستش منم زیاد چیزی درباره زمین شناسی نمیدونم ولی از وقتی اسم گل فشانو شنیدم چند ساله که بعد بارون دوست داشتنی ترین پدیدست برام... فک کنم بفهممش وقتی کلمه ها بعد انفجار پخش میشن و دیگه توی یه جمله قرار نمیگیرن؟ 
    اوهوم یکی یه بار بهم گفت کمی شبیه جو ام منم که سواستفاده گر>
  • ویلی ونکای خسته ッ

    پس جو مارچ بیان موهای بلند و درهم داره؟ یا کوتاه و حالت دار...با ذهنی پر از ایده و گاهی هم رک؟

    شایدم یه تامبوی با قوانین خاص خودش و نوشته های خاص خودش

    میبینید؟ یه اسم میتونه اینقدر کلمات رو از ذهن جاری کنه!

  • Marcis March
    راستش در این خصوص حدس میزنم بهار (چند تا متن قبل تر) بهتر کمک کنه ^-^
    چون نمیدونم چیزایی که الان میگم چقدر به خودم نزدیکه.
    پس حدس میزنم اسم چالش برنگیزی رو انتخاب کردم مثل ویلی ونکا نه؟
    (یکمم دیر شد چون جوابم سه بار پرید ببخشید)
  • ویلی ونکای خسته ッ

    حتما میخونمش!!

    اسمتون که اره...عجسب و چالش برانگیزه:)

    میدونید ادمای زیادی نیستن که اسماشون از روی شخصیت های کتابا انتخواب شده باشه

    مثل جو مارچ و ویلی ونکا:)

    بنظذم شناخت این دوتا شخصیت از هم خیلی جالب میشه..جوی کمال گرا و بااستعداد

    و ویلی ونکای دیوانه و عجیب غریب

    فکر کنم امروز روز شانسمه! 

  • Marcis March
    لطف میکنی.
    دقیقا بیشتر چیزیه که بقیه میبینن حدس میزنم ویلی و جو چیزی هستن که واقعا هستن..
    پس میتونیم راحت باهم حرف بزنیم راستش من وبلاگتم دیدم دوتایی از اردیبهشت شروع کردیم>
    اگه اینجوری باشه روز شانس منم هست جدای چهارشنبه بودنش.
    الان دیدم جوابتو.. تایپم esfp عه.
  • ویلی ونکای خسته ッ

    وای وای اره اره وبلاگامون تقریبا هم سن و ساله....

    میدونی تا همین الان پشت پنجره ی اتاقم نشسته بودم و به ادمایی که وقت میگذروندن نگاه میکردم...

    احساس تنهایی بدی داشتم میدونی...

    ولی یهویی جو مارچ رو دیدم که از دنیای قصه ها اومده بیرون و داره با یه کت لش و دامن راحتی و جورابای پشمی مینویسه:))

     

  • Marcis March
    ولی تو خیلی بیشتر نوشتی..
    راستش منم پشت هر دری که باز شه منتظر بودم شاید کسی برای حرف زدن و حرف شنیدن وجود داشته باشه که پیدا شدی >
    عا بعد تایپتو نگفتی بهم
  • ویلی ونکای خسته ッ

    من تایپتو ازت پرسیدم و توهم هنوز نگفتی..

    من ENTP_T

    تصیح : الان دیدم تایپتو!!

  • Marcis March
    خوبه خوبه
    بازم خوشبختم ویلی عزیز ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی