نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ
  • ۱۳۵ : views
  • ۴ : Likes
  • ۳ : Comments
  • : Categories

قانونی که از آن پیروی می کنند

ترسناک نیست.. حتی زشت ترینشان هم در دل کودکی جا باز می کنند.

خودخواهی نیست.. سازنده ها همه را منحصر به فرد خلق می کنند.

وظیفه نیست.. هرکاری دوست داشته باشند می کنند.

اربابی نیست.. کسانی هستند که به آنها ابراز علاقه می کنند.

قصدی نیست.. مجبورند که فقط خیره نگاه می کنند.

ترسی نیست.. شکر نمی کنند اگر به شما پشت می کنند.

روحی نیست.. کودک ها همیشه با هر روشی آنها را تسخیر می کنند.

اجباری نیست.. همه معصومند آنها هم با جان و دل کار میکنند.

خانه ای نیست.. هرجا باشند همان را پناهگاه می کنند.

افسونی نیست.. ثابتند فقط روال را طی می کنند.

انتظاری نیست.. می دانند که کودکشان آنها را پیدا می کنند.

دلخوری نیست.. همه روزی مسیرشان را از یکدیگر جدا می کنند.

دنیایی نیست.. فقط قانونیست که همه از آن پیروی می کنند.

و منی هیچ وقت عروسک درون دست کسی نبودم.

_______________________

اول قرار نبود اینجوری باشه ولی چیزی که نوشتم خوب نشد این اومد یهو.

چند تا از عروسک هاتونو نگه داشتین تا الان؟

چند وقت پیش مامان گفت تنها بچه فامیل که وقتی بهش میگفتن بخند همه سی و دوتا دندونش دیده میشده اینجانب بوده.. (هنوزم همینه البته>) بچه بودین چجوری می خندیدین؟

۳ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • سَمَر ‌‌

    همیشه عروسکای شبیه حیوون رو بیشتر دوست داشتم:>

    و منم دقیقا مثل خودت میخندیدم و میخندم.

     

    راستی چی صدات کنم؟ مارسیس؟ بهار؟

    و.. از آگرین خوشت میاد؟ یه اسم کُردیه و معنیش فکر کنم میشه آتش. اگه اینو دوست داری که آگرین صدات کنم.

  • Marcis March
    فکر کنم منم.. الان که میبینم بیشترشون حیوونن
    اینجوری قشنگه اخهㅠ-ㅠ
    خیلی دوسش دارم>
  • (: NarXeS

    من همه عروسکامو دارم... هنوزم وقتی نگاشون میکنم دلم قنج میره و دوستشون دارم :))))

    وقتی بچه بودم و بهم میگفتن بخند معمولا تموم زورمو میزدم تا خندم نگیره چون میدونستم همین که بخندم قراره انگشتشونو بکنن تو چال لپم :'[]

  • Marcis March
    چند وقت پیش ریختم بیرون که دوباره بچینمشون و فهمیدم چقد زیادن! قصد دارم بیشتر دوسشون داشته باشم..
    چال دارییی. خنده هات قشنگن پس >
  • Nobody  -

    تا وقتی آخرشو نخونده بودم نفهمیدم درباره عروسکاست :)) قشنگ بود.

    هممم... همه‌شونو نگه داشتم. ولی خب جاهایین که دیگه بخوامم دستم بهشون نمی‌رسه. XD

  • Marcis March
    قصدم همین بود خوشحالم بهش رسیدم">
    ولی هر چند ماه یه بار بهشون سر بزن گناه دارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی