نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March

𝔖𝔱𝔬𝔫𝔢 𝔑𝔲𝔫𝔰

یادم هست؛ دقیق و کامل.

بعضی عادت ها را نمی شود ترک کرد. هرچقدر هم دور شوی از چیزی که بودی..

مخشص بود کجا باید بایستم، درست کنار جولیا، با عجله اما دقیق ردای مشکی رنگم را تکاندم و سوی صف راه افتادم. وقتی رسیدم به هم لبخند زدیم، چشمانم را برای آرزوی موفقیت روی هم فشردم و کلمات را تکرار کردم.

"آرامش خوشی را به همراه دارد، هیچ نگاهی روی تو نیست، صدای قدم های پشت سرت توهم است، اگر از ته دل بخواهی حتما انتخاب می شوی، همیشه برایت بهترین را می خواهیم."

دست هایم را کنار هم قرار دادم و قدم به قدم با بقیه صف به سکو رسیدیم. می خواستم جولیا را نگاه کنم ولی نباید به وسوسه ها اجازه ورود بدهم پس نگاهم را روی دستانم محکم کردم و منتظر شدم. انتظار همیشه در خفا برایم کشنده بوده اما جرئت بیان کردنش را نداشتم. همیشه آموخته بودم که انتظار برادر ایمان است و هرروز تکرارش کرده بودم تا بدون لرزش حرف هارا ادا کنم. حالا چند سال بود که منتظر این لحظه بودم و عذابش صد برابر بیشتر شده بود. عرق کرده بودم و پاهایم میل دویدن داشتند، تا جایی که هیچ از دیوار های بیرونی اینجا را نبینم.

"هیچ نگاهی روی تو نیست، صدای قدم های پشت سرت توهم است"

اما اینگونه که می گفتند نبود، اصلا نبود. از نگاه ها می شد چشم هارا دید و صداها همچو زمزمه های هرشب پدر واقعی بودند. همه با تمام وجود می خواستیم قبول شویم. نه به خاطر مسیر -مثلا- سرسبزی که پیش رو داشتیم بلکه فقط بخاطر ترس از اتفاقات بعد قبول نشدن؛ گم شدن ها و پیدا نشدن ها. هرگز هارا مرور کردم، قانون هارا هم اما صدا ها بیشتر شد. درون جمجمه ام انگار خالی شده باشد صداهارا چندین برابر می کرد، چشم هارا هم. و در آخر اتفاق افتاد.

نباید این چنین کامل یادم باشد ولی هست. اول سوزشی بود نه وحشتناک تر از سوزش شکسته های کنونی قلبم اما در نوع خود وحشتناک بود و دردناک. باعث شد دستانم جدا شوند از هم، نگاهم به بالا کشیده شود و نیزه ای به پهنای افق سینه ام را بشکافد. سنگ شدن را ذره ذره چشیدم. دهانم را برای فریاد گشودم و فهمیدم کسی را نمی بینم. گم شده بودم و این سریع تر از حس جامدات درون جسمم درون روحم پیچید. تنها لحظه ای غافل شده بودم و برای یک عمر جولیا را از دست دادم؛ جولیا کی فراموشم می کند؟ چقدر خودم را در دل بقیه جا کرده بودم؟ جز دختر عجیب پیانو نوازی بودم که تنها با نیمه راهبه شیطانی کلیسا دوست بود؟

چشمانم را بستم...

 

________________________________________

 

-ادامه داره

۶ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ

    دختر عجیب پیانو نوازی بودم که تنها با نیمه راهبه شیطانی کلیسا دوست بود؟

     

    +

    فاک یو🖕👈

    یه متن شعرمانند دارم که راجب یه دختر پیانیست توی کلیساست که با راهبه ای که شیطان بود رابطه داشت!!!! لعنت به این شباهت !!! توی وب اولم بود!!

    و فاکی تر : این متن راجب خودم بود

  • Marcis March
    نداریش الان؟
    دعا کن بقیشم خوب بنویسم هق
    یاح-^-
  • ویلی ونکای خسته ッ

    بعد از وب اولم همه ی شعرامو پوکوندم اما توی وب مگ پیونده ( هرچند باز نمیشه چون وبم حذفیده ) 

    اونقدرام حرفه ای نبود اما شباهت زیادی به ترشحات مغز کوچولو و خلاقت داشت

  • Marcis March
    باشه ولی مغز من کوچولو نیست-.-
  • ویلی ونکای خسته ッ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    کوچولو در لغت نامه ی ویلی : ****

  • Marcis March
    این چیزا رو به خودم بگو-.-
  • ویلی ونکای خسته ッ

    هومم؟؟ خجالت میکشی؟

  • Marcis March
    شاید؟
  • ویلی ونکای خسته ッ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    کیوت تر شد که

    یا بهتره بگم **** **؟

    هرچی مظلوم تر بنظر بیای من بیشتر اذیتت میکنم یونو؟

  • Marcis March
    اشکال نداره خودمم بدم نمیاد>
  • ویلی ونکای خسته ッ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    و تویی که با قدرت **** رو سانسور میکنی 

    نظرت چیه توی وب خودم **** **** صدات کنم؟

  • Marcis March
    یاااا
    دلت میاد نگی مارسیس؟ ولی اشکالی نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی