نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ب.ظ
  • ۱۲۵ : views
  • ۷ : Likes
  • ۱۳ : Comments
  • : Categories

اولین بارونِ پاییزیِ 15 آبان

 

جمعه 14 آبان تقریبا همزمان با وقتی که پری پست تولد نانیمو رو گذاشت اینجا اولین بارون پاییزیش رو بهمون کادو داد. با اینکه فقط دو-سه تا قطره روی دستم ریخت ولی میدونستم قرار نیست بشینم یه گوشه که روزم جوری که باید تموم نشه. پس امروز دوباره بارون اومد. خجالت کشیده بود. ولی قرار نبود به روش بیارم. قرار بود امروزم مثل دیروز خوب باشه. که بود. وقتی بارون شروع شد و دوباره بیرون نرفتیم میدونستم که قراره بریم پس فقط نگاهش کردم که چجوری به سقف شیرونی خونه رو به رویی میخوره و از جلوی پنجره پایین اومدم که با مامان و نگین وینچنزو ببینیم. حتی کلاسم خوب بود. بارون انقدری تند میبارید که نت همه نارنجی-قرمز شده بود. خوبی کویر همینه دیگه یا نمیاد تا جایی که چشاتم نمک بزنه یا اونقدری میاد که همه جا سیر سیر بشه. 

۱۳ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    خیلی خوشحالم که عکسا همه هستن..

    خیلی خوشحال*

  • Marcis March
    اوه مارسیس خوشحالم که خوشحالی⁦( T_T)\(^-^ )⁩
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    وای ذرت مکزیکی زیر بارون، تو هوای سرد! دلم خواست TT

  • Marcis March
    روز توعم خیلی قشنگ بوده که..گل رز خودتㅠㅠ
  • Marcis March

    فردات مبارک قشنگ^^

  • Marcis March
    فردای توعم کلی مبااارک⁦(^∇^)ノ♪⁩
    به نظرم بخوابم جدی.. دارم کم کم رد میدم⁦(~‾▿‾)~⁩
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    آه این عجیبه به طرز خیلی خسته کننده ای نزاشتم تو این دو روز حتی یه قطره بارون به پوستم بخوره..قطره های آب رو شیشه جذابیت بیشتر برام دارن انگار تا روی پوستم~

  • Marcis March
    مهم اینه که بارون همچنان بارون باشه بقیش فرق نداره
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    مرسی *-* ولی خب من تو راه ضعف کرده بودم :/

    کامنت نذاشته بودی، فک کردم نخوندی :")

  • Marcis March
    چند وقته حس میکنم کامنتام همه جا اضافینT-T میخونم ولی هیچی نمیتونم بگم.
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    این دیگه چ حس مسخره ایه :/ نداشته باش :/ من اتفاقا خوشحال میشم کامنت تو ببینم!

  • Marcis March
    خودمم نمیدونمT-T چشمT-T مرسی کلی
  • 🎼  کالیستا

    ذرت مکزیکی میخوام منمممممم. :")

    احساس میکردم دکترم با صورت کیش شده جلومه و من دارم بهش پوزخند میزنم.

    این خیلی خوب بود. XD

    اقیانوس شریعتی. :" عکسش خیلی خوشگل بود،  تصور کردنش با برف هم همینطور. :")

    عکس اون سرو. XD میدونم چه حسیه وقتی میای یه لحظه شکار کنی ولی محاسباتت درست از آب در نمیاد. 

    من نمیفهمم چرا. خیلی دوست دارم اینجوری برم بیرون اینجوری واسه خودم عکس بگیرم و کلا یه همچین وایب قشنگی توی بارون بگیرم. ولی نمیدونم چرا هیچوقت فاز نمیگیرم. :"

    اصلا به خاطر اینه که وایب من خاصه ولی کشف نشده....:"

    با دیدن عکس اولی پاهام گرم شد. XD

  • Marcis March
    بفرمایین ذرت مکزیکی اصل XD
    یاح یاح
    قدم زدن توشم خیلی خوبه پر مغازه های رنگی رنگیه
    اون اصلا شاهکار عکاسی منه
    یاس یه پست گذاشته بود که چالشه من بعد اون پست همش گوشی تو جیبمه اگه خواستم بتونم عکس بگیرم..
    XDD
    نبم بوت پور
  • 🎼  کالیستا

    XDDDD یام یام.XD

    تو تجربه کن اینجا بگو من تصور میکنم اکلیلی میشم. :دی

    یاس در بیان است؟ D:" 

    من گوشی ندارم.:" داداشمم تا هجده سالگی گوشی نداشت منم امید ندارم ولی وقتی بگیرم یه گوشی با دوربین خیلی با کیفیت میگیرم و بعد عکسای خفن میگیرم. چند بارم به این فکر کردم اصلا دوربین بخرم و برم عکاسی یاد بگیرم باید خیلی باحال باشه!

    XDچرا بنده خدا ریچه که.Xp

  • Marcis March
    باشد باشد
    اره این پستش
    با دوربین خیلی جذاب تر و بهتره قطعا.. هرچی گرفتی تو وبلاگت بذار اینجوری مجبوری نگهش داری>>
    گدرت power میدونستم اشتباه میشهT-T
  • Aki :|~

    شرط می بندم اگه با خیابان شریعتی یه افسانه بنویسین پرفکت میشه*^*

     

    ایشالا یه روز کل بزهس پاشیم بریم ذرت خوری :>

  • Marcis March
    شاید. شاید بله شایدم بله.

    ته ذرتای منو که همیشه اضافه میاد چیکار کنیمT-T
  • Aki :|~

    کیوت میشهه*^*

     

    من میخورم xDDD

  • Marcis March
    پس پیش به سوی ذرت مکزیکی بزهسییی
  • 🎼  کالیستا

    عههههه این که یاس ارغوانی خودمونه. من فکر کردم پست نمیذاره دیگه.:"

    وای خیلی قشنگ میشه. :"""" من میخوام همین الان برم دوربین بگیرم چرا کسی پاسخگو نیست. XD

    آهان.XD 

  • Marcis March
    ارهههه خودشه
    هق خیلی.. همش تقصیر امریکاست نچ نچ
  • H

    عکسای زیااااااد

    بعد از مدت ها اومدی باز 

    برای بعدی منتظرمون نزار

     

    پ ن: قرار بود صب زود یادآوری کنی /:

  • Marcis March
    یه عالمه عکسسس
    چشم چشم

    یادم رفت⁦<( ̄︶ ̄)>⁩
  • Lili Chibia

    (↑ω↑)دارم تو وبت میچرخم (ʘᴗʘ✿)

    (چرا من از اول ندیدم اینجا رو😢) 

  • Marcis March
    بچرخ بچرخ.
    از الان به بعد میبینی-^-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی