نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ب.ظ
  • ۱۶۲ : views
  • ۶ : Likes
  • ۸ : Comments
  • : Categories

Darling

 

 

00:03

«بگو.» بهت بگم؟ میبینی؟ باید گوش بدی. باید بفهمی. نمیتونم واضح بهت بگم. من بدون سانسور حرف نمیزنم‌. اگه بد فهمیدی. اگه نخواستی جوری که من شنیدم بشنوی چی؟ اگه باز تنها شدم؟ من بهت اعتماد کردم. برات بخشی از خودمو فرستادم. سبزی وجودم رو توش قایم کردم. اونو توی قلبت نگه میداری؟

 

00:09

«باشه.» دیدی؟ شنیدی؟ فهمیدی؟ جوری که من صداهارو دیدم؟ همونجوری که رنگ هارو شنیدم؟ دنیای منو فهمیدی؟ الان داری میبینی؟ داری میشنوی؟ منِ گم شده توی حرف هایِ نگفته‌م رو پیدا کردی؟ خواهش میکنم پیداش کن. میدونم کجاست ولی این بار نمیتونم بهت تقلب برسونم. لطفا یکم باهوش باش.

 

00:10

«کیوته.» نیست. این بار نیست. من حرف هام رو توی کلماتی که بهت گفتم دفن کردم. رنگ هام رو توی تک عکسی که برات فرستادم کشتم. صدام رو توی موج های اقیانوس خفه کردم. من خودم رو وجودم رو پاش گذاشتم. باهوش نیستی یا من پیچیده ام؟ نکنه همیشه همین بوده؟ شاید من سختم برای این دنیا.

 

00:14

«خب.» خب؟ خب. خب به جمالت. خب به چشمای قشنگت. خب به نرمیِ بغلت. خب به ابری که ساختی. اینهمه کار کردی. منم نمیخوام تمومش کنم. اگه حتی یه تار باریک باشه. دلم میخواد نگهش دارم. فقط نگهش دارم. اگه قراره امتحان کنی منو امتحان کن. هرچقدر که بفهمی چی میخوای. فقط قیچی رو وسط نیار. میگن قیچی رو باز و بسته کنی دعوا میشه. هوم؟

 

00:16

«نمیفهممت.» تغییر کرده بودی. تغییر کردی. نه برای من. نه به خاطر من. برای ادامه ی خودت. برای الانِ خودت. و توی تغییرت من دیگه جایی ندارم نه؟ نه.

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    میخوام بدونم چجوری با عوض کردن تم وبلاگاتون عکس پستاتونو عوض میکنین؟ اصلا نمیشه میدونین؟ هر عکسی داستان خودشو داره اخه

  • Marcis March
    فرزندم اذیت نکن خودتو بگرد عکس اینو پیدا کن..
  • 🎼  کالیستا

    نمیشه درکم کنی؟

     

    من عوض نمیکنم.*-* چون یه عالمه عکس واسه کلی از پستام گذاشتم بخوام عوضشون کنم طول میکشه.D:" ولی یه خوبی عوض نکردنشون هم اینه که یه آثاری از قالب/ قالب های قبلیمون میمونه. 

  • Marcis March
    درک کردن سخته واسه کسی که خود "تو" نیست

    همیییین وای
  • H

    نگاری؟

    خوبی؟

    هنوز دارن با هم حرف میزنن؟؟

    این کلمه هایی که پررررر حرفن ، پر حس،گلایه یا هر چی...

    مواظب باش وسطشون خودتو گم نکنی : 

  • Marcis March
    حانی
    بلی
    ناچ
    زیاد مونده بودن فقط
    چمش چمش
  • Fira ☆

    من که عوض نمیکنم 

    یک اینکه حسش نیست 

    دو اینکه بازم حسش نیست 

    سه اینکه اون بالا خیلی قشنگه بود 

    چرا من همیشه پستای تو رو دوست دارم 

  • Marcis March
    کار خوبی میکنی
    رقصیدن*
    نمیدووونم؟
  • ‌‌ NarXeS

    خیلی عجیب بود متنت... و تفکر بر انگیز؟

    واقعا کلمه‌ی دیگه برای وصفش پیدا نمیکنم...

     

    + کی اینکارو کرده؟ یعنی همراه تم عکسا رو هم عوض کرده؟ میخوام مدال پر حوصله ترین بلاگر دنیا رو بهش بدم :"

  • Marcis March
    حس میکنم با نوشتنش راحت شدم فقط.

    نمیدونم هربار با عوض کردن تمشون عکساشون عوض میشه یه جوریه
  • Nobody  -

    آره.

    توی تغییرشون دیگه جایی نداریم. همیشه همین نبوده؟

  • Marcis March
    وقتی تغییر میکنن یعنی دیگه تمومه حتی نیازی به دونستن اینکه جا داریم یا نه هم نداریم. حتی وقتی بگه من برای تو و به خاطر تو تغییر کردم.
  • Aki :|~

    احساس می کنم یه مخاطب خاصی داشت و...خیلی زیبا بود :"(( زبانم قاصر است :"((

    پیوند با اجازه :"(( لب و لوچمم بخاطر زیباییش آویزونه :"(((

  • Marcis March
    یواشکی بگم؟ داشت. و مرسیییی^^ 
    عه؟ پریییی بیا بغلت کنمممم.
  • Marcis March

    مهم همینه که من دوسِت دارمممم

    و برای من نباید چیزی یا کسیو مثل if I killed someone for you بکشی در جریان هستی که>

  • Marcis March
    بقیه رو اینجوری دوست نداشته باااش-^-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی