نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March

Dead Stories 3 | dying

 

بنویس.

روزی که فهمیدم برای رسیدن به «ما»، من باید قربانی باشم و او زجر بکشد، من باید بمیرم و او نگاه کند. هیچ نمی دانستم در پس این معرکه چه حقیقتی فاش خواهد شد. نمی دانستم چیز هایی خواهم فهمید که فهمیدنشان دردِ سالها نفهمیدنشان را به یکباره سویم پرتاب می کنند. که اگر می دانستم هرگز قبول نمی کردم. فرار را ترجیح می دادم به حقیقتی که باز مارا دور می کند از هم.

ایستاده بودیم.

دیگر نمی دوییدیم، نمی ترسیدیم، از هیچ چیز، از هیچ کس. من بودم و تو بودی و لباس هایی پاره، خدمت گذارانی نامرئی. دستم را که گرفتی کبریتی آتش گرفت؛ زیر پای تو، زیر دامنِ من. برای رسیدن به «ما»، من باید می مُردم و تو نگاه می کردی. هنگامی که شعله های خیره کننده ی آتشم مثل آتش تو لباس هارا در بر گرفتم اما خودم را نه، دیدم قطره اشکی را که از چشمانت سقوط کرد. دیدم دستانت را که آرام نمی گرفتند. و شنیدم زمزمه ات را.

«ستاره دریایی من. ما همه در آسمان دنبالت گشتیم غافل از اینکه زیر دریای ندانسته هایت زنده بودی. اما باید میفهمیدم تو قلب نداشتی، مرده بودی. باید میفهمیدم جای قلب نداشته ات همیشه درد می کند. باید میفهمیدم چرا رد نشده بودم. باید میفهمیدم تو مُردی، همان مرده ای که باور ندارد مرده است.»

بنویس.

و می دانستم بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد. من محو شدم و منتظر ماندم، سالیان سال. به تو نگاه کردم، از دور. آغوشت را خواستم، در دل. و با جیرجیرک ها آواز خواندم، در شب.

که شاید بیایی.

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    نکته اول: ستاره های دریایی قلب ندارن

    نکته دوم: ایده هست عکساشم آماده توی پوشه منتظرن ولی شاید بعدا ادامه دادمش..

    نکته سوم: بهم بگین اگه نفهمیدین جاییشو>

  • Marcis March
    ⁦(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧⁩
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    این متن های مغزتو خریدارم=)

  • Marcis March
    ذوق میکند..*
  • زری ...

    همچنان من 0--0 ؟

  • Marcis March
    مرده بودن دیگه
  • H

    اووووو 

    تناسب عکساشو با متنا بسی دوست میدارم 

    خصوصا اون بخشایی که واقعین و خوندیشون بعد وسط دنیای خودت بهشون توجه میکنی 🙃

    مثل همین قلب نداشتن ستاره دریایی 

  • Marcis March
    خوبه خوبه منم دوسشون دارم>
    باورت میشه همینجوری یهویی میان؟ خیلی خیلی اتفاقی..
  • 🎼  کالیستا

    واسه قسمت دومش کامنت ندادم ولی میخواستم بگم خیلی قشنگ بود.*-* این قسمتش هم همینطور.:")

     

  • Marcis March
    مرسییی مرسییی^^
  • 🎼  کالیستا

    من یه سوال دارم یعنی الان هر دوتاشون مردن؟ یعنی فهمیدم یکیشون مرده اما دفعه اول که متنو خوندم فکر کردم اون یکی هم مرده

  • Marcis March
    اره دوتاشون مردن.. فقط دختره یه جوری که هنوز نمیدونم چجوری خودشو نیمه زنده نگه داشته بود.. 
  • 🎼  کالیستا

    وایی قراره خیلی جذاب بشهههه.TT

  • Marcis March
    اوهوممم شاید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی