نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۲۶ ب.ظ
  • ۳۶۳ : views
  • ۷ : Likes
  • ۱۹ : Comments

شهاب سنگ

 

دوازده روز قبل.

از مقر بررسی به انجمن تصمیم گیری.

شهاب سنگی که هفته پیش رویت شده بود هر لحظه در حال نزدیک تر شدنه. سعی کردیم با امواج صوتی بشکونیمش ولی از خود شهاب امواجی ساطع میشه که قدرت ما رو کم میکنه. باید از یه طریق دیگه وارد بشیم ولی بعید میدونم زمانشو داشته باشیم. به رصد ادامه میدیم و منتظر دستورات شما هستیم.

با تشکر

 

هفت روز قبل

از مقر بررسی به انجمن تصمیم گیری.

همونطوری که گفتین منطقه رو تا شعاع 12,700 کیلومتری تخلیه کردیم. همه تفهیم شدن و تا اطلاع ثانوی به مناطق امن تر نقل مکان کردن. سعی کردیم هرگونه هزینه اضافی ای رو قطع کنیم تا بتونیم تمرکزمون رو روی جبران خسارت ها بذاریم. جدیدا امواجی که از شهاب سنگ دریافت میکنیم دارای ریتم خاصی شدن ولی هیچ جوره نتونستیم رمز گشاییش کنیم. یا از نظر تکنولوژی خیلی از ما جلو ترن یا کلا از چیزای دیگه ای استفاده میکنن که هنوز به اونا نرسیدیم. با این حال به رصد و تلاش ادامه میدیم و منتظر دستورات شما هستیم.

با تشکر

 

دو روز قبل.

از مقر بررسی به انجمن تصمیم گیری.

فقط دو روز تا روز برخورد فاصله داریم. چند تا ربات رو به سطح شهاب رسوندیم و در حال ضبط اتفاقات هستیم. احتمالا گونه ای از حیات روی سیارک وجود داره. فعلا گیاهان تایید شدن. به رصد و تلاش و ضبط ادامه میدیم و منتظر دستورات شما هستیم.

با تشکر

 

روز بعد.

از مقر بررسی به انجمن تصمیم گیری.

طبق مستندات ضبط شده سیاره ای به نام زمین به سیاره ما برخورد کرده و متاسفانه از گونه هایی که توی اون سیاره زندگی میکردن چیزی باقی نمونده. در حال آماده سازی برای جبران خسارت ها هستیم. منتظر دستورات شما میمونیم.

با تشکر

 

___________________________

 

-نمیدونم چرا نوشتمش. ولی بعد از دیدن melancholia فقط تونستم اینجوری دربارش فکر کنم و دوسش دارم.

-و راستش دوتا متن دیگه بودن که نسبتا بهتر بودن. اونارو بعدا با یه مود بهتر مینویسم که خوب تر بشن.

-باورم نمیشه تابستونم شروع شده و هر لحظه حس میکنم باید پاشم درس بخونمT-T

-شما کی تابستونتون شروع میشه؟

۱۹ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • زری ...

    عه

    ما مردیم :"

     

    Melancholia چیست

  • Marcis March
    عه دیدی؟ حیف شد گناه داشتیم.

    اسم یه فیلمه مال سال 2011 
    عکس اول پستم مال همونه
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    وای این متن ... خیلیییی چرخ اور و خلاقانه بود! 

    اعجاب بر انگیز!

  • Marcis March
    جدی میگی؟ ممنونم ازتتت
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    تابستون ما هنوز شروع نشده :"(

    ۲۵م امتحان املارو بدیم بعدش دیگه بره پی کارش *اشک

  • Marcis March
    نمیدونم بگم خوبه یا نه چون برنامه ما خیییلی فشرده بود. هفته دوم شنبه یکشنبه سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه امتحان داشتیم و فقط دوشنبه بیکار بودیم..
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    خدای من D':

    این خیلی جالب و باحال بود... واقعا خوشم اومد

    پیوندش میکنمT^T

     

    + من که تا سی خرداد امتحان دارم از هفته دوم تیر هم کلاسام دوباره شروع میشه...آه. ㅠ-ㅠ

  • Marcis March
    جدییی؟ من الان از خواب بیدار شدم و نمبدونم دقیقا چجوری باید تشکر کنم ولی مررسییی یه عالمه

    این بدههه کلی مراقب خودت باش امسال
  • artemis -

    این خیلی قشنگ بود وای:)))پیوند:>

    +تابستون من فردا شروع میشه*-*

  • Marcis March
    نکنین این کارارو من نمیتوانم.
    پس یادم باشه فردا تبریک بگم بهت
  • 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 =)

    چقدر متفاوت تر از هر پست بیانیون بووود:))))

  • Marcis March
    حالا متفاوت بودنش خوب بود یا نبود؟
  • 🎼  کالیستا

    لتمنمغزیغغیبعتب خیلی خفن بوددد.:*)

    تهش خیلی غافلگیر شدم.>°<

  • Marcis March
    آی من فکر کردم بعد اینکه گفتم حیات داره و اینا همه میفهمن.. خوشحالمT-T
  • 🎼  کالیستا

    تابستون من ۲۹‌ام شروع میشه و فکر کنم ۱۸ تیر تموم بشه.😀 XD

    و فکر کنم باید توی اون سه هفته درس بخونم چون خیلی از درسای مدرسه جدیدمو توی مدرسه ی خودمون درس ندادن. ولی خیلی هیجان‌زده‌م دهیسشمپپک. ولی میخوام توی اون سه هفته خیلی کم درس بخونم. میخوام بشینم هر روز یه کتاب بخونم. یا هر دو، سه روز یه کتاب. >∆<

    _ (۲) یوهو پستای بیشتررر

  • Marcis March
    این تابستونای کوتاه بدددد
    نمیدونم کار خوبیه بگم خوشحالم از اینکه میخوای درس بخونی یا نه ولی خوش بگذرون این از همه چی مهم تره
    وقتی خودم از همه بیشتر هیجان زده ام و یه جوریه انگار تازه اومدم بیانT-T
  • 🎼  کالیستا

    ۲۲:۲۲ "-"

  • Marcis March
    وای من همیشه میگم 22:22 همون 11:11 عه که باید توش دوتا آرزو کنی و این برام خیلی سوییت و شیرینهههه
  • H

    بر طبل شادانه بکوب

    پیروز و مردانه بکوب

    فیلمش جذاب بود آیا؟؟

    بسی قشنگ و زیبا  ، انصافا جالب بود که برخورد کننده ما بودیم 😁

  • Marcis March
    دیش دیرین دیرییینننن
    گفتم که. همونیه که گفتم هیچ کس جر من خوشش نمیاد یه جورای پاتریک یکم ملو تر.
    ----^----
  • منم

    منم اینو دوست داشتم. (((:

    خیلی غافلگیر کننده بود.

     

    و تابستونِ ما کنکوری ها که تا 9 تیر هم شروع نمی‌شه و بعدش هم با استرسِ نتایج خرابش می کنه؟ (":

    از تابستونت عمیقا لذت ببر، لااقل تا وقتی که دبیرستانی نشدی. :دی

     

    این اولین کامنت مه توی وبلاگت. (((:

    و این فونت... تا ابد برام خاطره انگیز می‌مونه. فونتِ خودمه. ((:

  • Marcis March
    خوشحالم که دوسش داشتیییی
    و خوشحال ترم که اولین کامنتت با دوست داشتن شروع میشه>>>

    حقیقتا امسال سال آخره و تمااام تلاشمو میکنم خوش بگذرونم. شمام قطعا رتبه خوبی میارین نگرانش نباشین.

    آی آی منم هربار میبینمش یاد خیالبافی های زیاد میوفتم
  • ...  ...

    پس رفتی به سوی لارس فون تریه.

    خب فیلم دیگری را هم از او تماشا کرده ای؟

    حس نوشته ات در این اهنگ موج می زد:

    space oddity از david bowie

    __________

    سلام جناب "منم"

    ای کاش وبلاگ داشتی تا انعکاسی از وجودت را در متن ها می دیدیم...

    نقطه سر خط.

    ___________

     

  • Marcis March
    بلی بلی و نه راستش این اولین قدم شجاعانم برای دیدن فیلمایی بود که به سلیقه پنهانم میخورن و دوسشون دارم. شاید nymphomaniac یا antichrist که از قبل توی لیستم بودن رو ببینم و یکی هم به پیشنهاد شما؟
  • 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 =)

    خوب بود؟عالی بودددد^~^

  • Marcis March
    وای خوووبهههه شاید باورت نشه ولی حس میکنم رسالتمو به پایان رسوندممم
  • منم

    @... ...

    سلام متقابل. (((:

    آممم، وبلاگ دارم اتفاقا. :دی

    حالا چطور؟

  • Marcis March
    دیش دیرین دیرین. هوهو.
  • ...  ...

    خب، یکی هم به پیشنهاد شما؟

    dancer in the dark

    بفرمایید ملوان!

    ____________

    سلام "منم" عزیز

    چطوری" در کار نیست..

    میلی گنگی به خواندت داشتم...

    همین

    نقطه سر خط...

    پ.ن:چه خوب که وبلاگ داری اما وبلاگ بدون ادرس مانند تارانتینوی بدون خونریزی می ماند...

     

  • Marcis March
    مرسییی حتما میبینمش

    انتقال به آخر کامنت پایینی
  • منم

    ایشالا، دعا کن. (_:

    منو هم جمع نبند دختر. :دی

    حقیقتا فکر نمی‌کردم بشناسیم. :دی‌تر

     

    @... ...

    با این که از پست‌هام متنفرم ولی...

    Khialbaf.blog.ir (((:

  • Marcis March
    چشم چشم حتما
    چشممم
    چرا نشناسممم یه بار تو کافه بیان بهم گفتی که استلایی ولی از قبلش که حرف میزدی با بچه ها میدونستم^^
  • ...  ...

    Khialbaf.blog.ir

    قبلا سر زده بودم به بلاگت...

    گفته بودی تا کنکور نیستی...

    در هر صورت خوشبختم..

    نقطه

  • Nobody  -

    پست‌های هارو-چان >>>>

  • Marcis March
    چی بگم من الان.. هرچی بگم بازم این ذوق درونی رو نشون نمیییدههه
  • •𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    این پست فوق العاده ساده اما خلاقانه و زیبا رو همین الان دیدم و باید بگم عاشقش شدممممم!

    ولی خیلی عجیب و ترسناک میشه اگه یه روز چنین اتفاقی برای زمین ما بیوفته..

  • Marcis March
    ای بابا زیبا میبینی که..
    آره اونجوری خیلی انگار.. ناچیزیم مایی که حس میکنیم راس همه چیزیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی