نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۳۰ ق.ظ
  • ۲۸۵ : views
  • ۶ : Likes
  • ۱۰ : Comments
  • : Categories

زنگ تفریح سوم: پی نوشت

 

من کلی نگشتم پستای پی نوشت قبلی رو پیدا کنم که دوباره یادم بره چی میگفتم اولشون-_-

دوباره امتحان میکنیم.

سلاااام. تو این پست فقط پی نوشت داریم:>

 

1- خوبم خوشبختانه. نوشتنم کنار نذاشتم. توی نقیض مینویسم ولی همونطوری که گفتم .هم آمادگیشو ندارم هم خجالت می‌کشم. همین دیگه. درواقع هیچ اتفاق قابل توجهی نیوفتاده چند تایی ایده و هایکو واسه نوشتن دارم پس بازم میام. 

2- یه جا خوندم که خوبی دیگه سوال خوبی نیست و خیلی راحت میشه پیچوندش. انگار باید بگی خوبم. ولی حالتون چطوره اینجوری نیست. حالتون چطوره؟ روزتون چجوری بود؟ تابستونتون چه رنگی بود؟

3- به شخصه نگار بودم و پوست انداختم این تابستون.

4- یادم نمیاد اشاره کرده باشم ولی روی یکی از لباسام دارم گلدوزی میکنم. این (قبلش) و این (بعدش) و کلی چیزای کوچیک که بقیه بهم نسبت دادن. مثل اون قارچه.

5- حساسیتم شروع شده. چشمام اشک میزنن ولی حدس میزنم ممکنه ضعیف شده باشن. پس نمیتونم متنای خیلی بلندو کامل بخونم. وقتی کامل نمیخونم نمیتونم کامنت بذارم. امروز که چشمام بهتر بودن سریع اومدم پست بذارم. نمیدونم تا آخرش میتونم بنویسم یا بازم اذیت میکنن.

6- یه کتاب فروشی جدید پیدا کردم> اگه سرو هفتاد و پنج باشه این یکی بیشتر از هشتاده. یه در کوچولو و باریک بین مغازه های بزرگ یکی از میدونای بزرگ شهر، پله هایی که کنارشون گلدون دارن، یه زیرزمین پر از کتاب ایرانی،خارجی، مانگا، سی دی و هر چیزی که باعث شه با دیدنش مثل تشنجی ها رفتار کنین.

7- حتی استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی هم توش پیدا کردم.

8- خب قاعدتا بعدش قانون «تا کتاب نخونده زیاد داری کتاب جدید نخر» رو شکستم و شیش تا کتاب جدید خریدم. گرون.

9- یادم رفته بود چجوری عکسا رو لینک میکردیم روی پست. یکی دعوام کنه زودتر بیام بیان لطفا.

10- احتمالا بیام تهران و حداقل هفته ی اولش بدون برادر و پدر و مادرم هستم. عجیبه هه هه.

11- بزرگ شده. جمعه دوماهش میشه. باور نمیکنم.

12- کیپاپر بودنم رو گسترش دادم. میتونم خودمو مولتی فن رسمی حساب کنم. یه دفترچه برگزیدم و اطلاعاتی وسیع رو توش نوشتم. هنوز تموم نشده حدود شصت تا گروهه که بیست تاشونو نوشتم. اطلاعاتمم از سایت kpoping پیدا میکنم.

13- از دستاورد های مهم تابستون این بود که های سه رو تموم کرده و وارد ادونس شدم. سخته ولی هربار فکر میکنم داره تموم میشه خوشحال کننده میشه.

14- فیلم؟ خیلی مسخره شده فیلم دیدنم. یه روز جوگیر میشم کلی میبینم ولی فرداش ولش میکنم تا دوباره یه اتفاقی بیوفته که جوگیر بشم.

15- همین دیگه. شبتون راحت غنچه های من.

۱۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    لینکارو چک کردم مشکلی ندارن. اگه واقعا یادم رفته بود باید سر به بیابون میذاشتم..

  • Marcis March
    خسته نباشیدی سفت و مخصوص برای شما3:
  • H

    سلاااام

  • Marcis March
    سلااااااام
  • H

    قبلی صرفا برا این بود که اولی باشم دوباره یکی زودتر کامنت نذاره😁🤣

    اغاااا منم حساسیتم شروع شدههههه و تازه گسترشم یافته و عین چی چشمام میخاره و از شدت خارش درد میکنه 

    بیا بیا که سمفونی راه بندازیم 🤷🏻‍♀️😅

    من که بسی از آمدنت خوشحال و خرسندم 

    هورا کتاب فروشی جدید

    (برای بار هزارم :عکساشو بفرستتتتت)

    با تشکر 🌹😁

  • Marcis March
    چه اشکالی داره خب.. ببین الان بازم خودم زودتر گذاشتم به این تفکرات غلطت خاتمه بده لطفا-3-
    من میخوام بدونم مگه الان شهریور نییستتتت چرااااا
    TTTTTTTTTTTT
    خودم خرسند تر از همه ام.
    باید بیای ببینیش اینجوری نمیشه. باید بین قفسه ها راه بری که بفهمی چی میگم.
    عکس بیز؟ فرستادم برات. فک کنم دیگه عکس جدید نگرفتم..
  • Stella (=

    تابستونِ من رنگِ استرس داشت. :دی

    وای! گلدوزی‌ت چه باحال شده. آفرین! *-*

    می‌خوای من دعوات کنم؟ این‌جور که پیداست این‌جا همه از من می‌ترسن. XD

    دو ماه. قلبم. ((((((((((((((((====

  • Marcis March
    نمیتونم بگم راحت تر میشه در جریانم که دانشگاه خیلی سخت تره ولی حداقل الان و تابستونای بعدی این حجم زیاد از استرسو نداری دیگه. خوشحالم که تموم شد>
    مررسیییی
    ولی من هرچی زور میزنم نمیتونم تصور کنم که بترسم ازت:دی
    وای بعد به این فکر میکنم که خودم الان پونزده سالمه و جای مامان بابام کف میکنم از اونهمه کوچولویی به اینجا رسیدم.
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

    یه سلام به زیبایی نقش و نگار صاحب این وب D:♡

    نقیض کجا هست ؟🤔

    پس منتظر پست های جدیدت می مونیم نگاری ~☆

    تابستون پوست اندازی ؟😳   مگه شما یک عدد ماهی کوچولو هستی که پوست اندازی می کنه؟😔🥺🐠

    واییی خداییش چرا همه تون انقدر هنر میدیدن!!!!🤩😍خیلی قشنگه این گلدوزی روی لباست!!!! از چه زمانی شروعش کردی نگاری؟

    واییی تکمیلش که کردی !!!🤩🤩🤩چقدر قشنگ شده !!!!😍💖💖💖✨️✨️

    قطره چشم استفاده نمی کنی ؟🙁 و به چشم پزشکی مراجعه نکردی نگاری؟

    جان من بگو این کتاب فروشی کجای این کره خاکیه؟😳😱واییی همه جیز هم که داره!!!! باورم نمیشه مانگا هم داشت ؟؟؟ همه چیز داشت؟؟؟

    چرا بیشتر بیان نمیای عزیزم؟ باید با چکش پلاستیکی بزنم به کله ات تا بیهوشت کنم بدوزدمت بیارمت بیان ؟😔🥺آره؟ 

    چرا برای اومدن به تهران یهو تنها بشی و کسی هم باهات نباشه؟😳🤔

    کلاس زبان سفیر میری نگاری؟D:موافق باشی عزیزم👏💓گامباره~♡

    منم در زمینه فیلم دیدن چند ماهی هست که متوقف شدم🥲..

  • Marcis March
    سلاااام به تو
    هیچ جا ⁦(~‾▿‾)~⁩
    وای مرسی که منم منتظرتون نمیذارممم
    آره دیگه نگارو تقویت کردم. چند تا از کارایی که نمیتونستم انجام بدمو الان دیگه میتونم.
    ای وای نگو خیلی هنرمند ترم هستن. از عید. 
    هه هه⁦(╥﹏╥)⁩ چشمات قشنگ میبینه^^
    حساسیتم که بهتر شد اگه بازم ادامه داشت میرم چشم پزشکی اگه چیزی داد چرا نکنم؟ هنوز هیچی ندارم.
    کرمانه:› آره خیلی باحال بود. هممممه چی داشت.
    خودمم نمیدونم.. احتمالا باید همینکارو بکنی دیگه واقعا هیچ راه دیگه ای سراغ ندارم.
    عام تنهای تنها نه. اونجا هستن فامیلا. هواپیما هم با دوتا از فامیلا میریم. ولی خونواده نیستن دیگه.
    نه ایران میرم. ممناااانممم.
    آی آی باید با چکش پلاستیکی بزنیم به کله های همدیگه که بشینیم ببینیم.
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

    ای جانم😂❤

    مثلا چه کار هایی بوده که نگاری نمی تونسته انجام بده که الان تقویتشون  کرده و توانمند شده ؟*-*

    خیلی خوشم اومد از این گلدوزی لباستTT TT ♡ منم متاثر کردی دست به کار بشم برم  انجام بدم ♡

    😊❤

    هقق کرمان که خیلی از دسترس من دوره دلم خواست از اونجا برم کتاب بخرم و دیدن کنم ♡

    چه حیف :( برای مسافرت میرید تهران؟

    اع ایران؟من سفیر میرم D:" 

    دقیقا😂👍

  • Marcis March
    کار خاصی نیست یکی از آدمای سمی رو حذف کردم. قبلا بهش چسبیده بودم.
    حتماااا گلدوزی خیییلیییی حال میده.
    جایی نمیره که. هروقت تونستی بیای بیا ببینش.
    بلی بلی. خیلیم حیف نیست من نمیتونم تنهایی هیچ کاری بکنم.
    هیچ ایده ای راجع به کانونای دیگه ندارم متاسفانه.
    ⁦(╥﹏╥)⁩
  • ...  ...

    چه جایی بود کتاب ها...

    _چه چیز باحالی بود هست این گلدوزی!!

    نقطه

     

     

     

  • Marcis March
    اینکه مثل بقیه خیلی تمیز و مرتب و خط کشی نبود خیلی بهش حس بهتری میداد. انگار اجازه داری هرچقدر میخوای قدم بزنی بینشون.
    خودمم فکرشو نمیکردم ولی از وقتی یاد گرفتم تازه فهمیدم خیلی هنر قشنگیه.
  • ...  ...

    __ یاد خواهم گرفت..

    فکر نکنم سخت باشد..

    درست؟

  • Marcis March
    کمکی هم خواستین من در خدمتم.
    نه اصلا. مثل اوریگامی چند تا دوخت پایه داره. همونا رو یاد بگیری دیگه بقیش دستت میاد.
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    گلدوزیت خیلی قشنگ شده*-*

    چه کتاب فروشی بزرگییی. منم میخوامTT


    + اولین کامنتمه فکر کنم..

  • Marcis March
    قشنگ میبینیش(◍•ᴗ•◍)✧*
    فک کنم همه‌ی شهرا دارن فقط باید بگردی خیلی ناگهانی پیدا میشن.

    اوهوم اولیه:›
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐

    بازم خیلی کاری بوده که توش واقعا تلاش کردی و خیلی هم خوب شده 👍💜

    منم هر وقت کاری رو انجام دادم تو وبلاگم حتما میزارم D: و این گلدوزی رو واقعا خوشم اومده ~♡

    حالا که به اون کتاب فروشی رفتی چه کتاب هایی رو خریدی ؟TT نمی خوای نشونمون بدی ؟ کتاب کامیک ای هم خریدی ؟*-*

    بالاخره بزرگ میشیم همه و  روزی میشه که مستقل بشیم D: نگران نباش 

    😂❤✌️

  • Marcis March
    مرسییی⁦(灬º‿º灬)♡⁩
    حتما میبینم اگه گذاشتی.
    عام عکس خوب ازشون نگرفتم ولی [مادر بزرگ سلام رساند و گفت متاسف است، شازده کوچولو برای بزرگ تر ها، کافکا در کرانه، letter to child never born, the girl who drank the moon, the words I wish I said] اینارو خریدم
    واسه من تا اون یه روز خیلی مونده ولی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی