نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ق.ظ
  • ۱۹۹ : views
  • ۵ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

پی نوشت بی قرار

در این پست فقط پ.ن داریم:>

-پ.ن نمیدونم چرا ساعت دو (دقیقا دو بامداد) همچین چیزی مینویسم ولی باحاله.

-پ.ن شمام میتونین پی نوشت های ننوشته تونو اینجا بنویسین.

-پ.ن وی تا 15 مرداد ده گیگ نت دارد و نمیداند با انها چه کند.. چی ببینم باهاش!؟

-پ.ن اگه یکی کنارم بشینه باهم همچو پروانه ببینیم چه اتفاقی واسش میوفته!؟

-پ.ن تازگیا هروقت خوشحالم یهو به خودم میگم وقتی یکی تو دنیا داره میمیره چرا خوشحالی ولی بعدش به خوشحالیم ادامه میدم چون مرگ چیز اونقد بزرگی هم نیست.

-پ.ن تا حالا از پنج تا گلدوزی که کامل کردم فقط یکیشو برای خودم برداشتم که اونم اولش قرار نبود واسه من باشه.. مایه تاسف نیست ولی باید با همه پولای عیدی و تولدم نخ و کارگاه بگیرم که بشه کادو تولد بقیه. 

-پ.ن شاید تا الان فهمیده باشین که هیچ وقت از نیم فاصله استفاده نمیکنم.. میخوام ولی کیبورد گوشیم نداره نیم فاصله رو:")

-پ.ن توی کوچه عموی دومم یه خونه هست؛ اینکه خودش شبیه قصره رو کاری ندارم، یه الاچیق شیشه ای بالاش داره که مخزن تمام تخیلات منه.

-پ.ن تازگیا از هرچیزی (بیشتر زمان) معادله میسازم تا به عدد رند برسم، مغزم فهمیده که سال دیگه باید چیکار کنه >

-پ.ن وی هیچ وقت "ترین" هارا دوست نداشت. (شاید یه پست گذاشتم دربارش)

-پ.ن امروز شخصیت فعلیمو برنامه ریزی کردم و چیزی شد که میخواستم.. اون یه پیرمرده:>

-پ.ن بعضی چیزا هستن که هم میخوام بخونم و هم حوصلشو ندارم، اگه پول داشتم یکیو استخدام میکردم اینجور چیزارو واسم بخونه و فقط گوش بدم.

-پ.ن هیچ وقت اونقدی که از یکشنبه متنفر بودم از سیزده نبودم.

-پ.ن هفته پیش (اگه اشتباه نکنم) برای اولین بار آبمون قطع شد و واقعا از اینکه از تشنگی بمیریم ترسیدم.

-پ.ن 26 دقیقه از وقتی شروع کردم نوشتن میگذره.

-پ.ن اگه دقیقا همون روز تموم شه از 15 مرداد تا 18 شهریور وقت دارم که نت هدیه معلمی مامانو استفاده کنم. واسه اونم بگین چی ببینم.

-پ.ن چند وقت پیش که خیلی باد میومد یه تیکه کوچیک از پتوس کنده شد. الان توی کتابخونه مستقر(؟) شده.

-پ.ن بعد نیم ساعت هنوز هدفم رو درک نکردم از این کار.

-پ.ن اگه بیست تا پی نوشت داشته باشم و ساعت 2:40 بفرستمش خیالم راحته. درغیر این صورت مثل خط کج وسط خطای دفتر میمونه.

-پ.ن طبقه بندی موضوعی. خالی کردن چیزای توی مغزم. راحت نشستن بقیه ایده هام روی صندلی افکار چیزاییه که از پی نوشتا به دست میاریم.

"صرفا وقتی بی هدفه بدون نتیجه نیست."

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • (: NarXeS

    سلام^^

    میخوای چه جور فیلمی باشه؟ سریال یا سینمایی؟ =)

    ولی خوب گذشته از اینها سریال مستر سان شاین یکی از بهترین‌هاییِ که تا به حال دیدم و هیچی به پاش نمیرسه، تو هم ببینش اگر دوست داشتی^^

  • Marcis March
    سلااام
    سینمایی باشه بهتره ولی سریالم میبینم زیاد
    مرسی^^
  • سَمَر ‌‌

    پ.ن۸: آلاچیق شیشه ای.. وای.

    پ.ن۱۳: من نیز.

     

    "صرفا وقتی بی هدفه بدون نتیجه نیست."

    دقیقا.

    +سلام؟:>

  • Marcis March
    هق نماشم شبیه خونه رویاهای خیلیاست.. درسته داره ساخته میشه هنوز ولی از همین الان صاحباش خیلی خوشبختن
    کلا وایب یه روز مه دار میده که تو جلوی کلیسا منتظری بری تابوت یکی رو بزاری تو خاک.
    سلام:>
  • سَمَر ‌‌

    روز مه دار..

    کلیسا.. لابد هم با تم گوتیک؟

    تابوت و خاک و..

     

    ولم کنید.

    هق.

  • Marcis March
    بینگو. دقیقا همین-^-
  • ویلی ونکای خسته ッ

    میخوام بهت سریال معرفی کنم ولی چیزای که من میبینم زیادی دارک و خشن ممکنه باشن...( هیق )

  • Marcis March
    اشکالی نییییست اگه دیدم نمیتونم نمیبینم گرچه خیلی خیلی خیلی خیییلی سخته وقتی چیزیو شروع می کنم ولش کنم
  • ویلی ونکای خسته ッ

    سووو

    dedly class( اندکی بزن و بکش با صحنه های +18 D'": ولی داستان خفن)

    گامبی وزیر ( این احتمالا به روحیاتت بخوره)

    Spinning out ( اینم اوکیه)

    سریال آنه شرلی ( ورژن نتفلیکس)

    Crown(  اینم سریال نتفلیکسه و پیشنهادیه)

     

  • Marcis March
    آنه و گامبی رو تو لیستم داشتم^^ مرسی
  • ویلی ونکای خسته ッ

    The Uncanny Counter ( این کره ایه و برای نتفلیکسه)

    چرنوبیل ( بر اساس یه فاجعه واقعی با اندکی صحنه های دلخراش)

    سوپر نچرال ( عشققق مننن)( میگن ژانرش ترسناکه اما بنظرم نیست ، بیشتر تخیلیه و محشره به شدتتت)

  • Marcis March
    بازم چرنوبیل و اولی (اسمش طولانیه) بودن:>
  • ویلی ونکای خسته ッ

    لوسیفر ( اینو خودمم دارم تازه میبینم و کراش فواور!)

    دیگه همینا یادمه:))

  • Marcis March
    مرسیییی^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی