نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۰۶ ب.ظ
  • ۱۸۳ : views
  • ۱۱ : Likes
  • ۱۵ : Comments
  • : Categories

زنگ تفریح چهارم

سلام. هه هه~

خب اینجوری نیست که نخواسته باشم بیام. چرا اتفاقا خیلی ناراحتم که مهرم هیچ پستی نداره. ولی نمیتونستم تصمیم بگیرم چی میخوام بگم و چی لازمه بگم. کلی باید روی خودم و اینجا کار میکردم تا ببینم چی میخوام و تو این دوره حرفامو جای دیگه زدم در هر موردی. لازمم نمیبینم بیارمشون اینجا و دوباره بگمشون از اول. باید بگم که یه موضوعی پیش اومد که گفتم اگه برای این چیزی ننویسم اسممو عوض میکنم*. بعد دیدم نمیتونم بنویسم واقعا ولی میتونم واسه آب شدن یخم همینجوری حرف بزنممم.

عام خب اومدم دهم. ریاضی. این مهم ترین خبریه که دارم. همکلاسیام همونان که بودن. خوشحالم. خیلی کاریشون ندارم یعنی اگه بخوام یا حوصله نداشته باشم راحت میتونم خودم تنهایی کل روز برم این ور اون ور فارسیر بخونم.* ولی اگه توی کلاس نبودن دیگه خوش نمیگذشت. سر کلاس حرف میزنن، شوخی میکنن، رد میدن، تیکه میندازن، منم فقط انقدری توی جمعشون هستم که بخندم و معلما توی اکیپشون منم حساب کنن.

 

گفتن برای زنگ ورزش چند تا گروه بشیم و بیشتر بچه ها رفتن تو تیم والیبال و هندبال. فقط سه نفر توی تیم بدمینتون بودیم. الان نه تنها شدیم شیش نفر بلکه نیم ساعت آخر حداقل چهار پنج نفر از تیمای دیگه هم میان باهم بازی کنیم و در کمال تعجب بازیشون خوبه و رو اعصاب نیست. یه بارم اون اوایل مهر یه برگه بهمون داده بودن که استعدادامونو توش بنویسیم. توش وبلاگ نویسی هم بود. اینکه چند تا از بچه ها گفتن عه نگار میتونی اینو پر کنی کلی قلبمو گرم کرد> تو کلاسمون دوتا نگار داریم و دو نفریم که قدمون از 150 کمتره. باحاله.

 

درسامون نسبتا زیاد تر شده ولی باحاله. هندسه و شیمی رو کلا دوست دارم. از معلم فیزیک خوشم میاد ولی نمیتونم مسئله های چگالی رو حل کنم.. ریاضی هم هیچی. یکی نیست بگه خب زن تو وقتی فقط جزوه فصل اولت 109 صفحه ست اونم حل شده. چرا میگی کلی چیزارو با اینکه تو اون کوفتی هست دوباره تو دفترامون بنویسیم.... نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم خلاصه. برای بقیه درسا معلمای دینی و زبانو دوست دارم و بقیه یا قابل تحملن یا نظر خاصی ندارم.

 

پارسال که حانی دهم بود گفت ما داریم زیرلایه هارو یاد میگیریم و خیلی خوبه. امروز ما دقیقا قبل از زیرلایه ها استپ کردیم. ولی همین مدل کوانتومی و طیفای رنگی و اینا (و مثالایی که معلممون میزنه البته) انقدر باحالن که همه سر کلاس مراحل «ها؟ ها. هاااا. واااووو» رو پشت سر میذاریم. هربار بدون استثنا همینه. هندسه ام به خاطر منطقی بودنش باحاله. فعلا امتحان فیزیک و زبان و ریاضی و جغرافیا و دفاعی رو دادم فردا ادبیات داریم فرداش شیمی چهارشنبه دینی و عربی شنبه هم هندسه. شاید اگه امتحان این دوتارم بدم دیگه ازشون خوشم نیاد نظری ندارم.

 

جو مدرسه هم آرومه. تو مهر یه بار دهما رو نگه داشتن گفتن دیگه دست ما نیست و اگه کاری کنین پروندتون میره دست اداره. کار خاصیم نمیکنیم فقط علاوه بر کلاس توی راهرو و حیاطم مقنعه نمیپوشیم. من جاهایی که مردی نباشه نمیپوشم. (و چشمانمان پر ز زیبایی شده) ولی چهارشنبه یهو فقط و فقط برای شادی روح و روانمون شروع کردن آهنگ گذاشتن که بچه ها رفتن تو حیاط نشستن و دیگه نیومدن تو کلاسا تا ظهر. یه سریمونو مجبور کردن بیایم بالا از وسطش و زنگ تفریح دوم گفتن کسی از کلاسش بیرون نیاد فقط معلما عوض شدن. هیچکسم حق بیرون رفتن نداشت. یکی از بچه ها از بس دسشویی داشت گریه شد.. بعد اینگونه. دیروز که مامان اومده بود مدرسه مدیرمون گفته بود اصلا توقع همچین برخوردی رو نداشتن و خلاصه قالب تهی کرده بودن. خوشحالی*

 

خیلی فیلم دیدم این چند وقت. انقدری شدن که بتونم یه جا بنویسمشون. خیلی وقته برای کتابام و فیلمام همچین چیزی میخوام و الان یهو حوصلم اومد. ولی فقط واسه اعلام کردنش حوصله ندارم نه واسه انجام دادنش. هروقت تونستم گشادیسممو کنترل کنم خبر میدم بهتون> keep waiting. همین دیگه. حرفام تموم شدن.

 

*عام نمیگم چیه ولی از اونجایی که به نظرم فیلمش باید بیشتر دیده میشده بهتون میگم که برین ببینین.

اسمش It`s such a beautifull day هست و یکم سایکو طوره. من فقط برای یکی از صحنه هاش میخوام بنویسم.

*بچه ها بهم اعتماد کنین سلیقه بیانیون تو کتاب خوندن بهترینه. من هم فارسیر که سمفونی ازش میگه و هم هیولاشناس که سینیور راجع بهش حرف میزنه رو خوندم. و عرضم به خدمتتون که برین از خودشون بپرسین من هرچی بگم کم گفتم. فقط میتونم بگم که میتونین راحت اعتماد کنین. as I said before.

*یادم رفت که بگم عینکی شدم و عینک بهم نمیاد.. موهامم کوتاه کردم دوباره. کلا جدید شدم. الان میفهمم عکسای بچگیم واقعا عکسای خودمن و کیوته.

*اینجا هنوز یکم کار داره و اون کارا دیگه از دست من بر نمیاد. باید برم به فرهان بگم. شما فعلا همینجوری بزرگواری و صبوری کنین:دی

۱۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    قالب جدید مبارک و خوش برگشتی. 3>
  • Marcis March
    ای وای مرسیییی>
  • °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
    چه قالبی، چه رنگ و رویی، چه گلایی، دلمون وا شد =))
    از ارادت بی‌دلیل من به عینکیا خبر داری؟ علاقه‌م به موی کوتاهو که دیگه باید بدونی. خلاصه که به‌به.
  • Marcis March
    خوشحالم که خوبهه خیلی سخت بود عوض کردن کداش. زیاد بودن.
    ولی موهام فر نیست که. اگه فرفری بودن خیلی به به تر میشدمT-T
  • ثنآ ‌‌‌‌
    ولم کنید... عاشق قالبم">
  • Marcis March
    قالبم عاشق شماست. عینک دودی*
  • 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 =)
    واااااای قالبتتتتت،خیلی گنگ و متفاوته=]]]]]
  • Marcis March
    مررررسیییی. خستگیام در رفتنننن.
  • زری シ‌‌‌
    پچمام از قالب :""")))))))))
    چه خوبهههههه
  • Marcis March
    ای بابا خجالت زدمون نکنین زری بانو
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    قشنگ شبیه کندوی عسل شده اینجا که خیلی قشنگه و با گل هم تزئین شده اونم آفتابگردون و گل های دیگه ~😍💓
  • Marcis March
    چشمات قشنگ میبینن^^ راضیم که خوب شده.
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    خوش برگشتی . دلتنگت بودیماTT تو بهاره پاییزه بیانی TT
  • Marcis March
    قشنگممم. بغل* منم دلم کلی مچاله شده بووود. الان مچاله تر و اکلیلی شدههه
  • کالیستا :]
    نایسسسسس:")
  • Marcis March
    گوووود
  • کالیستا :]
    ولی جدی دهم>>>>>>>>>> نهم
    شیمی دهم خیلییییی جذابههه خیلی خیلی.
    فیزیکش هم همینطور.
  • Marcis March
    اصلا فرقی هم نداشته باشن معلم امسالمون میتونه کاری کنه پارسالی زانو بزنه..
    خیلی باحاله حس میکنم از نظر جامعه مغزم بالغ تر شناخته شده که اینجور چیزارو بهم یاد میدن.
    عام.. شاید؟ باید بیشتر کار کنممممT-T
  • کالیستا :]
    شوطوری؟:دیXD
  • Marcis March
    خوووبم. تو چطوری؟
  • کالیستا :]
    XD
    دقیقا:")
    از سختی زیباست.XD
  • Marcis March
    وای ولی ترسناکم هست. همینجوریش حس میکنم عقب موندم همش.
  • کالیستا :]
    خوبم منم:")
  • Marcis March
    این قشنگه. خوب بمونی غنچه ی من
  • کالیستا :]
    وایییی این حس یکی از بدترین حساس.:"
    تنها چیزی که میدونم اینه که این حسی که خودمم خیل تجربه ش میکنم میتونه کمکت کنه:" ولی امیدوارم زودتر حس افتخار و اطمینان جاشو بگیره:دی💛
  • Marcis March
    بعد همه میگن وای نه استرس نداشته باش. چرا بلد نیستن حرفای خوب بزنن؟ نچ نچ باید بهشون بگم از کالیستا یاد بگیرین بیترادبا..
    تمام سعیمو میکنم بهش برسم⁦(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)⁩
  • کالیستا :]
    وایی:")
    غنچه خطاب شدن خیلی قشنگه>>>
    بغل*
  • Marcis March
    وای خدایا. خوشحالم اون شب پرسیدم که چی صداتون بزنم چون خودمم خیلی دوسش دارم. هم خود غنچه رو هم غنچه هامو. هیهیهی-^-
    بغلللل*
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    قالبت ")
  • Marcis March
    مرسییی قلب*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی