نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ
  • ۲۶۲ : views
  • ۵ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

پی نوشت دوباره

صرفا جهت تلف کردن وقت باارزشتون

 

-شش هامو روی پارچه آوردم و بهم گفتن شبیه کیسه زباله شده. نگفتم که اونا شش های خودمن و حالا نوبت قلبمه.

-فهمیدین چیشد یا هی دوباره اذیت کنم؟

-بی دلیل خوشحال نیستم.. اومدن>

-قرار بود امروز آنه و دیانا رو پست کنم ولی تگ و موم خونه جا مونده بود نامم نصفه موند نرفت> اینا قرار بود 26 تیر اصفهان باشن>>>>

-دلم بال میخواد.

-چرا ناگت دوست ندارین؟ ناگت یکی از خوردنی های پرستیدنیه.. اگه جلوم پیتزا و ناگت بذارن خب قطعا پیتزا رو برمیدارم ولی این چیزی از ارزش های ناگت کم نمیکنه هنوزم یکی از بهتریناست.

-میخوام مجسمه سازی یاد بگیرم ولی فکر نمیکنم بشه.

-ایده دارم ولی نوشتنم نمیاد. وضعیت خاکستریه.

-نمیتونم آرایش کنم. به خط چشم نیاز دارم، پاندایی.

-چند وقته نمیشه عکسای جدید آپلود کنم هی باید بگردم بین قدیمیا ولی شما خسته نشین.

-گیاها هنوز ریشه نزدن وی نگران است. 

-همیشه وقتی پستی رو آپ میکنم چیزای بهتری برای نوشتن هست.

-هنوز آکادمی تموم نشده ولی فیلمشو دوست دارم. تو همون قسمت اول میگه هی اگه از هر صحنه ای خوشت نمیاد ادامشو نبین اگه دیدی و خوشت نیومد به من هیچ ربطی نداره.

-از بن و مامان بیشتر از همشون خوشم میاد و این عوض نمیشه بن خیلی مودههه.

-نظری درباره اینکه چرا از فیلمایی مثل عروس مرده، کورالین، مری و مکس، زندگی من به عنوان کدو یا پرندگان تیتو خوشم میاد ندارم. همه چی قشنگه ولی اینا فرق دارن.

-استرس.

-رباته همچنان محکم و استوار هست. هق های زیاد.

-دلم بیرون میخواد. بیرونِ بیرون، نه بیرونِ توی تلویزیون.

-و اگه چیز دیگه ای بود بعدا میگم.

-خودتون نظری ندارین؟ هنوز وب خوبه؟ گرچه این چند نبودم زیاد.

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ

    اه...من میخوام کل سریالو برات اسپویل کنم ..... لعنتی میخوام اسپویل کنم .........⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩

  • Marcis March
    تا جایی که بدونم چشمه مال کیه دیدم فقط سه قسمت لعنتیه آخرش مونده که تموم نمیییشه
  • ویلی ونکای خسته ッ

    میدونستی من یه پست معرفی راجب فصل دوم اکادمی امبرلا توی وبم دارم؟۰__۰ گاد ...

    پ.ن) ولی من همیشه و همیشه روی کلاوس کراشم💔

  • Marcis March
    کوش پس عح باید بگردم
    شبیه ارتی توی کروئلا نیست؟ چرا حس میکنم شبیهن و این خیلی کیوته؟
  • ویلی ونکای خسته ッ

    آره فاک یکم شبیه آرتیه!!

    البته آرتی نشونه ی ترنس هاست ، کلاوس گیه

  • Marcis March
    هیچی نگو خب؟
    همین الان قسمت اول فصل دومشو تموم کردم.. تقریبا یه روز کامله نخوابیدم کلیم کار دارم
    ولی میخوام ببینمشT-T
  • جیران کمندی

    میتونی برو دنبال مجسمه سازی

    من عاشق ناگتم و اگر چند شب پشت هم پیتزا و ناگت بدن یه شب پیتزا برمیدارم مابقیش و ناگت

  • Marcis March
    مشکلم همینه نمیدونم که میتونم یا نه
    اگه اینجوری بود من پیتزا هارو صبح سرد میخوردم ناگتارو شب تازه پخته شده>
    زندگی رویایی*
  • جیران کمندی

    خوشگلم همیشه تا وقتی کاری رو انجام ندی و توی مسیر انجام دادنش شکت نخوری بخاطر بهبود بیشتر تلاش نکنی و در نهایتش به نتیجه ای که میخوای برسی یا نرسی نمیتونی بگی تونستی یا نه

    برای شروع کردنش نپرس میتونم به خودش بگو باید شروعش کنم تا ببینم میشه یا نه

  • Marcis March
    مشکلی با شروعش ندارم. میدونی حس میکنم نمیتونم وسایلشو جور کنم. باید به مامان بپم تو عمل انجام شده قرارم بده. دارم سعی میکنم یکم مستقل باشم و مستقل بودن سخته پس کلا نمیذارم کسی واسم خرج کنه/
    اینکه چرا اینجوری شدمم نمیدونم
  • جیران کمندی

    راستشو بخوای اینجوری بودنت قشنگه

    هرچند این روزا ادمایی که اینجوری نیستن موفق ترن :|

    هوم حالا که بحث اینطوریه

    شاید بتونی براش برنامه ریزی کنی و به مرور شرایطرو فراهم کنی

  • Marcis March
    دقیقا> اگه بتونم نخ و کارگاه بگیرم یه چیزیم تهش بمونه مامان که حقوقشو گرفت شاید بشه دوره ثبت نام کنم
    مرسییی
  • جیران کمندی

    عزیزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی