نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۱۰ ب.ظ
  • ۱۵۸ : views
  • ۴ : Likes
  • ۳ : Comments
  • : Categories

roof

به آینه نگاه نمی کنم.

نگاه کنم اشک ها از چشمانم خجالت می کشند. دیوار اما چیزی را منعکس نمی کند. منم و حرف هایی که بازتاب نمی شود. اما بازهم کافی نیست. باید نفس هایم را نگه دارم.

خودم را جمع می کنم و فشار می دهم. حس شکسته شدن استخوان زیر فشار لذت بخش است. ولی کافی نیست. باید فریادم را حبس کنم.

پشت بام سقف ندارد. هق هق ها اکو نمی شوند. گریه را بولد نمی کند. باد را می وزاند. گریه را می برد. اشک را خشک می کند که خالی باشد گونه ها برای بقیه مسافران. صدای شکسته شدن را می شوید. توجه کسی را جلب نمی کند. ستاره هارا فانوس و چراغ هارا ماهی های نورانی می کند در دریاچه زندانی شده بین مژه ها. وقتی همه چیز تخلیه شد مردم را می بینی؟ برایشان مهم نیست. برای توهم نباشد.

 

________________________________________________________

 

پ.ن : از پشت بوم رفتن دوتا نتیجه گرفتم

یک: از این به بعد پاتوقم پشت بومه

دو: لعنتی جنس ایزوگامش خیلی داغونه هیچی ازش نمونده

۳ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ

    کاش منم اونقدری حال داشتم که تا پشت بوم برم

    اما چون به شدت بیریخت و بی سلیقه ساخته شده کل ذوق و قریحه ی هنری، ادبیم خشک میشه:/

  • Marcis March
    مال مام همچین مالی نیست ولی ذهنمو که خالی میکنه انگار بیشتر از قبل جای پر شدن داره.. ظرفیتش میره بالا
  • ویلی ونکای خسته ッ

    اها و اینکه

    اینجا احساس ارامش میکنم

    چون تو منو میشناسی ولی نمیشناسی:)) و برای همین دوست دارم اینجا همیشه اروم و اختصاصی باشه چون خیلی خیلی حس خوبی بهم میده

  • Marcis March
    سعی میکنم اروم نگهش دارم بیشتر بهش سر بزنی">
  • ویلی ونکای خسته ッ

    تا الان توی وب هرکس احساس ارامش کردم یا ناامیدم کرده یا خیلی ناامیدم کرده

    ولی اینجا خوبه ، لابه لای گلا و بوته ها مخفی شده....

    نمیدونم چرا وقتی میفهمن ویلی ونکا قبلا یکی دیگه بوده یهویی میشن همون ادمایی که اسیب میزنن..

    ویلی ونکا ازشون خیلی متنفره

    دوشیزه مارچ...توی این دنیای بیانی از هیچکس هیچی بعید نیست...

     

  • Marcis March
    گذشته خود دوشیزه چیزی نیست که بهش افتخار کنه و بخواد کسی بفهمه که چیکار کرده یا کی بوده پس میفهمه.. و اگه روزی مثل بقیه بیانی ها شد تو یدونه اروم بزن تو لپش.
    همه سعیمو میکنم هیچ وقت نذارم کسی از بین گلا درش بیاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی