نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۵ ب.ظ
  • ۳۴۳ : views
  • ۸ : Likes
  • ۸ : Comments
  • : Categories

اگر .... بودم

 

اگر ماهی از سال بودم: اردیبهشت / فروردین

اگر عدد بودم: هشت

اگر درس بودم: هندسه / هنر

اگر کشور بودم: ایتالیا رنسانس / هلند

اگر شهر یا استان بودم: اصفهان / پاریس

اگر نوشیدنی بودم: آیس پک / آبمیوه

اگر درخت بودم: ارغوان / بید

اگر میوه بودم: توت فرنگی

اگر گل بودم: پیونی

اگر آب و هوا بودم: بارونی

اگر رنگ بودم: زرشکی / صورتی

اگر پرنده بودم: پرستو

اگر حیوان بودم: همستر

اگر صدا بودم: چیلیک دوربین / دویدن پا

اگر فعل بودم: احساس میکنم

اگر ساز بودم: ویالون / کالیمبا

اگر سلاح بودم: تیر کمان

اگر کتاب بودم: زنان کوچک / پس از تو

اگر قسمتی از خانه بودم: اتاق زیر شیروانی / پنجره

اگر شغل بودم: مربی مهد / معمار-عکاس

اگر شیء بودم: گردنبند 

اگر عطر (رایحه) بودم: قهوه مخلوط شده با شیر

اگر بخشی از طبیعت بودم: جزیره / جنگل

اگر حس بودم: آشنای غریب 

اگر غذا بودم: سالاد ماکارونی

اگر شعر بودم: امید و نومیدی-پروین اعتصامی

 

___________________________________________

 

-اینجا دیدمش و احتمالا از  اینجا میاد.

-واسه این جمعی از دوستان و آشنایان درگیر بودن اونایی که دوتان، دومی هاشون نظر بچه هاست.

-عصر یه پست درست میذارم برای جبران کم کاری. ولی کوچولوعه.

-یکی این رباته رو از وبلاگم ببره بیرون -_-

-نگین سه-چهار روزه بکوب داره شمع درست میکنه و همه جای خونه بوی پارافین یا اسانس میده.. دوسش دارم.

-یک عدد گیاه آوردم تو اتاق و متعجب از تاثیرش به زیستن ادامه میدم.

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • سَمَر ‌‌

    چالش جالبیه.

    دوست داشتم انجامش بدم اما نمیدونم جواب هایی که میدم در واقع نشانگر "من در صورت های مختلف"ـه یا "جوری که دوست دارم به نظر برسم."

  • Marcis March
    احتمالا دومی باشه فک کنم..
    نمیدونمT-T
  • سَمَر ‌‌

    آره.. و همین گیج کننده ست.

  • Marcis March
    الان که دقت میکنم اولیه.. آره اولیه
  • (: NarXeS

    صدای چیلینک دوربین *-*

    اتاق زیر شیروونی!

    با اینکه همچین چیزی نداریم تو خونمون یا حتی ندیدم، اما توی فیلما اتفاقای جالب از اتاق زیر شیروونی شروع میشن به خاطر همین همیشه یه حس خوبی نسبت به اون مکان دارم TT♥

     

    _ این رباتا چند وقته خیلی رو مخ شدن! آمار همینجوری الکی میره بالا! منم هی استرس میگیرم که آخه این لعنتی داره چه میکنههههههه؟! من وقتایی که پست میذارم آنلاینا زیاد میشن هم استرس میگیرم"-"

  • Marcis March
    همشونم اونقد جذاب نیستن ولی اینکه از بقیه خونه جداست و وقتی میری توش انگار بغلت کرده خیلی خوبه>

    -دقیقا اه. اخه چیزیم نیست که بخواد ببینه خیلی چیزای بهتر جاهای دیگه وجود دارن و رو مخ تر همون اماره که به اینقدش عادت ندارممم.
  • (: NarXeS

    راستی عکس پستت خیلی قشنگهTT♥

  • Marcis March
    رنگ وبلاگ زرد که بود یه همچین حسی داشتم بهش>
  • آگهیفای

    سلام مقدم هستم از سایت آگهیفای . 

    ما در آگهیفای به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهیم تا بتوانند ، کسب و کار خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی معرفی نمایند. 

    همان طور که می دانید این روزها ، تبلیغات آنلاین تاثیر بسزایی در برندینگ و فروش دارد . 

    برخی از امکانات آگهیفای

    1. صفحه اختصاصی برای معرفی کامل کسب و کارتان 
    2. امکان درج لینک سایت (فالو) و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی (اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا ، آپارات و ...)
    3. امکان درج 10 عکس در گالری 
    4. امکان مشخص کردن موقعیت کسب و کار روی نقشه و نمایش کسب و کارها روی نقشه اختصاصی آگهیفای
    5. عدم محدودیت در تعداد کلمات و کاراکترهای توضیحات
    6. امکان درج روزها و ساعات کاری
    7. امکان درج امکانات و آپشن های کسب و کار
    8. سئوی قوی صفحات معرفی کسب و کارها
    9. مشتریان و بازدیدکنندگان می توانند در مورد کسب و کارتان نظر داده و دیدگاه و تجربیات خود را مطرح کنند و شما می توانید به نظرات پاسخ دهید .
    10. سایت آگهیفای دارای اپلیکیشن اندروید می باشد و این اپلیکیشن در کافه بازار با همین نام "آگهیفای" منتشر شده است . (با نصب اپلیکیشن ، به امکانات کامل آگهیفای دسترسی خواهید داشت و معرفی کسب و کار آسان تر صورت خواهد گرفت)

    https://cafebazaar.ir/app/ir.agahify.app.android

    آدرس سایت : 

    https://agahify.ir

    و .... 

    همه اینها فقط با 20 هزار تومان بصورت سه ماهه ( ماهیانه فقط 6600 تومن ).

  • Marcis March
    اینو نگه میداریم کسی خواست استفاده کنه
    تشکرات فراوان
    به قول هم میهن
    [گل]
  • ویلی ونکای خسته ッ

    دلم میخواد خودم خودمو دعوت کنم اما یه نگاهی به حرف سمر انداختم و یکم تعلل کردم ...

    ولی خب وقتی ت از چیزای قشنگی تشکیل شدی ، کاریش نمیشه کرد ، فقط میخوام باورش کنم

     

    چرا تیرکمان؟

     

  • Marcis March
    من دعوتت میکنم. تو رسما از الان دعوتی.
    مرسی

    میدونی مثل شمشیر یا تفنگ یا حتی کلمه ها نیست که تو بدون فکر باهاش هرکاری دوست داری بکنی. باید فکر کنی به هدفت نگاه کنی مطمعن باشی از کارت و فاصله بین دوتا تیرشم گاهی خیلی چیزارو عوض میکنه.. یه همچین چیزی.
  • Amir chaqamirza

    سلام. سلام.سلام... .؛)

    چه قشنگ،یه موجود خفن میشه و هستین!

  • Marcis March
    سلام زیادتر..
    خیلی مرسی>
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    چ دختر کرم رنگ و سنتی ای هستی :)

  • Marcis March
    مرسییی>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی