نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۱۰ ب.ظ
  • ۲۲۲ : views
  • ۸ : Comments
  • : Categories

توهم سایموداتی نوع جا

 

توهم سایموداتی نوع جا:

در این نوع فرد بیمار در هر حالتی که داشته باشد ممکن است "سایه" های مجازی از انواع "موجودات" را اطراف خود ببیند که درحال حرکت اند. شخص مذکور بی حرکت مانده و به سایه ها خیره می شود تا ناپدید شوند. احتمالا چند لحظه موجه حرکات و صدای شما نمی شود و بعد آن را انکار می کند. این بیماری دسته خاصی از افراد را شامل نمی شود و هر شخصی در هر سن و شرایطی می تواند به این بیماری مبتلا شود. دانشمندان و دکتران زیادی روی این بیماری تحقیق کرده و می کنند ولی هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده اند. اگر شخصی با این شرایط را در نزدیکی خود یافتید به ما اطلاع دهید.

با تشکر.

 

__________________________

 

- بچه که بودم خونه مامان بزرگم دوتا سایه دیدم که از دیوار رفتن پایین. یه سفره ماهی و یه عروس دریایی. بعد از اون هرروز نقاشیی که ازشون می کشیدم بهتر میشد تا الان که تقریبا یادم رفته بود ولی چند وقته هی چیزایی شبیه حشره هارو میبینم که تکون میخورن. اوایل میگفتم شاید اشتباه میبینم ولی دقیقا سایه ان که میان بعد غیب میشن.

- چرا اینارو ننوشتم همون اول؟

- آکادمی تموم شد>

- گیاها دوتا جوونه کوچولو زدن این و این من خوشحال تر از الان نمیشم

- اون عکس پشتی که تاره منم>

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • جیران کمندی

    گوگولی

  • Marcis March
    کی من؟ عمرا
  • جیران کمندی

    آری

  • Marcis March
    شاید یکم
  • Nobody  -

    خدایااا نگاهش کن چقدر کیوت بودههه:))))

    چتری‌هاشو:)))))

    *هارت‌اتک

  • Marcis March
    نقشه های شیطانییی*
    البته الان اصلا چتری بهم نمیادT-T
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    جالبه منم قبلا همینجوری ب هوا نگا می کردم، بعد از سر زیاد نگا کردن ب چراغ، وقتی پلک می زدم یه حشره رو تو هوا می دیدم! البته مال من خطای دید بوده. مثه وقتایی که ب این عکس خطای دیدا نگا میکنی و چن دیقه بعدش خودت یه چیزی می بینی...

  • Marcis March
    اره اره فکر کنم هممون داریم اینو ولی واقعا خودم تنهام؟ شاید یه چیزیم شده خبر ندارم هنوز
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    فک نکنم چیز خاصی باشه نگران نباش :)

  • Marcis March
    بلی بلی
  • 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    سلام میشه یه سر ب وبم بزنی؟ㅠㅠ

  • Marcis March
    زدم>
  • 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    و این یکی وب:")

  • Marcis March
    به دوتاش>>
  • (: NarXeS

    توهمات من  یکم خشنه :'|

    مثلا صدای برگ میاد با خودم فکر میکنم یه گربه نفرین شده از روش رد شده!

    یا مثلا صدای باز شدن در همسایه آخر شب: یکی رفته خونشون دزدی؟ نههه! شاید قاتله؟ تفنگ داشته باشه بهتره یا چاقو؟

  • Marcis March
    داشتم پست جدیدو مینوشتم پاک شد و الان داغ دارم نمیتونم بخندم..
    ولی اگه روزی تونستم بیانی هارو تک تک ببینم پر سرو صدا میام پیشت-^-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی