نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • ۱۴۷ : views
  • ۴ : Comments
  • : Categories

همون کتابی که

این ور و اون ور

اول عکسای کتابخونه رو ببینین و بدونین که خیلی سخت بود یکی رو انتخاب کردن"

گرچه من تو پرانتز حسابی از خجالتش در اومدم>

و بازم از اینجا میاد قاعدتا به کتابم ربط داره

 


به سوالات جامع و کامل پاسخ دادم^

 

-کتابی که تو بچگی عاشقش بودم.

وقتی فنچ بودم دیگه؟ احتمالا فسقلی ها.. هر سی تاشو داشتم هی مامان می خوند برام.

 

-اشکمو در آورده.

اقیانوسی در ذهن.. دوبار خوندمش هر دوبار باهاش گریه کردم.

 

-برام بهترین هدیه بوده.

پسر، موش کور، روباه و اسب.. عالیه"

 

-اصلا دوسش نداشتم.

پاریس برای یک نفر.. طوریش نبود من خوشم نیومد ازش.

 

-پیشنهاد یه دوست بوده.

شاید باورش سخت باشه تاحالا هیچ کتابی بهم پیشنهاد نشده.. یا داشتم از قبل یا از یکی گرفته و خونده بودم.

 

-میخوام دوباره بخونم.

مومو (فراموشی، سیرک میراندا، چلنجر دیپ، پسرهزار ساله، قرنطینه و بی صدایی.. به ترتیب)

 

-به خاطر جلدش خریدم.

سری اول کتابایی که خریدم همرو به خاطر جلدو اسماشون خریدم.. (طلسم آرزو، دختری که ماه را نوشید، پاستیل های بنفش و چند تا دیگه)

 

-به همه توصیه میکنم.

به نام خدا.. مومو (فراموشی و بیشتر کتاب های آبی یی که دارم)

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ویلی ونکای خسته ッ

    میبینم که مدل گوشی شما هم شیائومیهXD

    ۱) وقتی بچه بودم بخواطر یه بیماری سخت حدودا یک سال رو توی بیمارستان زندگی کردم و اونموقع بود که تمام جلدای فسقلی هارو خوندم:) جی جی جیغ جیغو و دی دی دیر کنXD خار خلاقیت بود این داستانا😆😆

    ۲)اقیانوسی در ذهن باعث شد که من بعد هر شیش بار خوندش( توی سه روز) زل بزنم و دیوار و توی افکارم غرق بشم...

    ۳)نخوندم

    ۴)نخوندم

    ۵)کتابخانه ۲۴ ساعته اقای پنامبرا و برایم شمع روشن کن و دشمن عزیز ( جلد دوم بابالنگ درازه)( پیشنهادی های بنده!)

    ۶)اوووو!!!

    ۷)جلدای انتشارات پرتقال لامصب همشون خوشگله!!

    ۸)به نام خدا ، اوکی

     

  • Marcis March
    عکسو با گوشی خودم نگفتم مال مامانه دوربینش بهترهㅠ-ㅠ
    تجربه بیمارستان رفتنای زیادیو دارم تو بچگیم ولی هیشکی برام کتاب نخونده (احساس سرخوردگی کردم)
    هقㅍ-ㅍ
    پسر، موش کورو بخون حتما خیلی قشنگه
    توی یکی از پستات نگفته بودی چند تاشونو!؟ اسمشون آشناعه..
    بیشترم بووود
    خیلی.. خییلییی.
  • Nobody  -

    کتابخونه‌ت چه خوشگله دختر TT

    عاشقانه‌های کلاسیک :)) چقدر این بخش نشر افقو دوست دارم.

    وقتی می‌بینم نصف بیشترشون پرتقالن: مقلچصلقمصملقص. اصلا میزان زیبایی کاور و صفحه آرایی پرتقال >>>>

    می‌شه یه درخواستی بکنم؟ :ـ)

    من طاقچه بی‌نهایت دارم. و تقریبا کمتر از 10 روزه. شاید بتونم یکی دوتا کتاب رو بخونم. از بین این کتابای پرتقالی که داری کدومش پیشنهاد ویژه‌ته؟ (یا کلا هرکتابی که خوندی. از اونجایی که این پرتقالارو توی طاقچه داره گفتم. وگرنه اگه کتاب خوب دیگه‌ای سراغ داری هم حتما بگو ایشالا که داره TT)

  • Marcis March
    ولی حتی برای یه دونه کتاب دیگه ام جا ندارهㅠㅠ
    اولین سری کتابایی که خریدم تو اوج تبلیغای اول پرتغال بود وقتی دیدم انگار باهات دوسته کلا نمیتونم بذارمش کنار
    باید دیروز میومدم ولی این گلدوزیه ادمو دیوونه میکنه الان بگم اشکال نداره!؟
    ویژه هام بیهوشی، یک شب فاصله، پسر هزارساله، بی صدایی، زمان کاغذی، اخرین روز خانم بیکسبی خیلیم زیاد شد میدونم ولی یه عالمش مونده.
  • Sara Y

    پسر، موش کور، روباه و اسب

    Indeed یکی از لطیف ترین و زیباترین کتاب هاییه که منم خوندم. واقعا دوست داشتنی بود. 

  • Marcis March
    خیلی کوچولوعه و بیشتر نقاشیه ولی جمله هایی که توش نوشته کلا از جهان فارغت میکنه >
  • Nobody  -

    عه تف TT

    گلدوزی می‌کنییی کیوت :))) نه بابا چه اشکالی.

    خب از این لیستت همه رو خوندم جز پسر هزار ساله *-* اسمش قشنگه *-* متشکرممم!

  • Marcis March
    ارههه این که کامل شد دو سه تایی که دوسشون دارمو میذارم 
    تموم شد بگو سری دومم بگم بهت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی