نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ
  • ۱۶۸ : views
  • ۶ : Likes
  • ۸ : Comments
  • : Categories

10 لبخند 1400

 

 

1. بیان و نوشتن توش.

اومدن تو بیان یه تغییر خیلی گنده و خیلی قشنگ بود. من هنوزم از کسایی که ترغیبم کردن و کمکم کردن ممنونم و میگم بهشون. اینجوری نیست که اومده باشم با آدمای جدیدی آشنا شم، اومدم که بنویسم و همین که الان نوشته هامو دوست دارم پیشرفت خیییلیی بزرگیه.

 

2.تجدید شدنمون.

ببینین خانوما. و آقایون. مهم نیست که در اصل تجدید نشدم. مهم اینه که تو اون سایته پایین کارنامه های هممون زده بود «تجدید شده» و ما همه تجدید شدیم. نمیدونین من چقددددررر خوشحال بودم از این بابت که حتی شده برای ثانیه ای از نظام آموزش پرورش کنده شدم و آره دیگه تا چند وقت هر بار یادش میوفتادم نیشم باز میشد.

 

3.گلدوزی هام.

یه جورایی انگار 1400 سال پیدا کردن تواناییام بود و دلم میخواد 1401 سال پرورششون باشه. وقتی میدیدم یکی یکی کارام دارن بهتر میشن و حتی وقتی دوتا سفارش گرفتم و لذت دریافت حقوق اینا همشون خیلی شیرین و زیبا بودن. و زیبا تر هم دارن میشن>

 

4.فندومای جدید و جدید تر.

باور کنین یکی از لذت های کیپاپر بودن شناختن گروهای جدیده. سه چهارتا از گروهای نسل جدید و قدیم به لیستم اضافه شدن که بسیار مورد پسند واقع شدن تا الان راضیم ازشون.

 

5.بیانی ها.

درسته گفتم نیومدم که آشناشم با کسی ولی کسایی که الان میشناسم و کسایی که باهاشون حرف زدم هرکدوم معجزه های کوچولو کوچولو حساب میشن. نمیدونم چجوری بگم ولی یه جایی که خالی بوده رو دارن پر میکنن که نمیدونستم میشه پرشون کرد.

 

6.اجازه دادن هام.

هنوز خیلی توش ضعیف عمل میکنم ولییی امسال اجازه دادم هر کسی هر جوری که هست بمونه. نخواستم خودم رو برای شخص خاصی مهم کنم و واسه خودم هم نخواستم هیچ کسی رو از جایی که هست بالا تر ببرمش. به صورت مسالمت آمیز با همه زندگی کردم توقعی هم آنچنان نداشتم. جلوی کسی هم دیوار نکشیدم که نتونه بیاد تو زندگیم و افکارم و اینا. کیف داد. شمام امتحانش کنین آروم آروم بد نیست.

 

7.سوال هایی که پرسیدم.

باید اینجوری بگم که سوال هامو گسترش دادم و جواب های بهتری گرفتم. از «چرا اسلام اینجوریه» رسیدم به «چجوری به بقیه بگم اسلام چجوریه» و این بیشترش به کمک حانیه بود و نکته هایی که گاها میگفت. امسال فهمیدم بحث کردن درباره اینجور چیزا از خیلی چیزای دیگه بیشتر بهم کمک میکنه. و در همین راستا تونستم آروم تر باشم به نسبت. بیشتر بخوام بپرسم و جواب های قشنگ و طولانی بگیرم تا اینکه دهنمو باز کنم و هرچی عقده دارم خالی کنم. آری غنچه های من.

 

8.پول هایی که خرج کردم.

راستش کلا اینجوریه که وقتی میخوام خرج کنم نمیتونم. توانایی پس انداز کردنم اونقد خوب نیست من فقط نمیتونم خرج کنم. انقدر استرس میگیرم و سر خرید هر چیز کوچیکی با خودم درگیرم که ترجیح میدم کلا خرید نکنم. امسال اینو گذاشتم کنار و وقتی خریدام میرسید دستم روی ابر ها چرخ میزدم رسما. خیلی کیوت وارانه میشستم بغلشون میکردم و آره خوشگذشت.

 

9.گوشی جدیدم.

در این باره بنده هیج گانه سخنی ندارم لطفا رد بشویم.

 

10.خودم.

امسال پر بود از خودم. اهمیت به خودم، تلاش برای مراقبت از خودم، کار کردن روی افکار خودم، مهربونی با خودم و غیره. و به وضوح دیدم این خوشحالی خودمه که روی بقیه تاثیر میذاره و کاری میکنه اونام منو خوشحال کنن. غنچه های قشنگم برین بپرسین که وقتایی بوده که زار زار گریه میکردم و با صدای مضحکم به زور میخواستم توضیح بدم که نیاز دارم تو تنهاییم بمیرم ولییی مهم این بود که خودمو زندگیمو والدینمو اطرافیانمو امکاناتمو پذیرفتم، برای سبکی خودم. اینم هنوز نیاز داره که روش کار بشه ولی فعلا راضیم تا اینجا از خودم>>

 

_______________________

 

-بدانید و آگاه باشید الان که شما راحت دارین کاراتونو میکنین زمین اینجا داره خودشو میتکونه>

-ولی کم بود.. یه رفت و برگشت ریز داشت.

-خبر رسید 4.8 ریشتر بوده. 

-ما همگی خوبیم>

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • هلن پراسپرو

     

    میتسوری: من نیومدم اینجا با بقیه آشنا شم.

    تودوروکی شوتو: من نیومدم اینجا دوست پیدا کنم.

     

    *چند ساعت بعد*

    شوتو: *درحال جشن کریسمس گرفتن با کلاس 1-A

    میتسوری: *در طومار بی نهایت کافهXD

     

    (واقعا ببخشید نتونستم جلوی خودمو بگیرمD::"""""

    سال نوت پیشاپیش مبارک!)

  • Marcis March
    نههههه وایXD
    منظورم اونایین که دو تا کلمه ست کلا پستاشون ولی پنجاهو خوردی کامنت دارن اون پایین همگی باهم حرف میزنن. اونجورییییی
    عم بعد فکککک کنم منو هارو صدا میزدیT-T
    ولی کافه اصلا واقعی نییییست
    خنده های همراه با اشک*
  • هلن پراسپرو

    درررستته...D;

    باشه ولی در هر صورت، نمیشه این شباهت بسیار به شوتو رو نادیده گرفت.

     

    تغییرات سال جدیده... ولی اگه هارو رو بیشتز دوست داری همون هاروچان؟

  • Marcis March
    خنده های موزمارانه*

    اخه حس کردم اشتباه گرفتی با میتسوری منو ⁦(个_个)⁩
    ولی من همیشه از اینجور چیزای جدید استقبال میکنم>
  • هلن پراسپرو

    یا خدا وایسا

    جدی میخواستم بگم مارسیس کیبورد اشتباه درست کرده وایی

    جرمم رو قبول می کنمTT آخرین سوتی قرن

  • Marcis March
    XDDDD
    اشکالی ندارد ثبتش میکنیم بعدا استفاده میکنیم-^-
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    سلاممم:")

    عیدت مبارک:>♡ ایشالا ۱۴۰۱ ت ۸۲۸۲۹۲۹۲۹ تا لبخند بیشتر داشته باشهD:

  • Marcis March
    قلبم کههه
    توهم غنچه ی قشنگم
  • (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

    لبخندات خیلی بهم چسبید

    چقدر خوشحال میشم می بینم تو هنرایی مثه گلدوزی و نقاشی و غیره پیشرفت می کنین. خیلی لذت بخشه برام

    مورد "اجازه دادن ها" واقعا برام جالب انگیرناک بود! خیلی فوق العاده بود واقعا! به منم فرمولش رو یاد بده

    متفکر بودنت برام خیلی جذاب بود میتسوری. لبخندات خیلی عمیق بودن.

    سال نوت مبارک

  • Marcis March
    خوشحال و خشنود و مسرورم آلا بانو
    مام با دونه دونه متنایی که می‌نویسی و اینکه میبینیم هییی همه بهتر میشن کلی خوشحال میشیم.
    اولش تو خونواده بود. صرفا تصمیم گرفتم دیگه مقاومت نکنم ببینم چرا اینجوری میگن. بعد دیدم همه شخصیت اصلی زندگی خودشونن قرار نیست من و افکارم اولویت داشته باشیم، اینجوری شده که شده.
    کلی یه عالمه مرسی ولی من میتسوری نیستممم مگه چقد اسمشو گفتین که کیبورداتون اینجوری عادت کردهㅠ-ㅠ
    سال نوت شیرین و نرم^^
  • (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

    وای خدایا ببخشید مارسیس 

    پروفایلاتون شبیه همه من هی با هم اشتباه می گیرم تون

    به خدا میدونستم میتسوری نیستی باز نوشتم میتسوری -_-

  • Marcis March
    اشکال ندااارههه همین که با منین خودش خوبه
  • (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

    ولی خدایا اکلیلی شدم با اون حرفات خب، خیلی بی من لطف داری، مرسی *-T دونه دونه متنایی که می نویسم...

    ولی باید اعتراف کنم داره از شخصیتت خوشم میاد. کارا و افکارت واقعا دوست داشتنین!

  • Marcis March
    ⁦<( ̄︶ ̄)>⁩
    عی وای نه خب مرسی کههه
  • artemis -

    گزینه دو عالی بود خدا:)))) با چهار هم خیلی موافقم. 

    +عیدت و تولدت(؟) مبارک*-*

  • Marcis March
    XDDD اخه اصلا شبیه آپدیت ماهانه باید باشه حتیXD
    عید توهم مبارک و آرههه مررسییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی