نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ
  • ۲۲۶ : views
  • ۷ : Likes
  • ۱۲ : Comments
  • : Categories

سی روز - سی جمله از بیان

 

عام خب از اونجایی که نمیخواستم نباشم ولی دلیلی برای بودن هم نداشتم اولین چالش سی روزه قشنگ خودمو پیدا کردم>

بین خودمون بمونه یکی دیگه دارم که مال زمستونه و نمیشد الان ازش استفاده کرد..

چالش از وب سلین اومده توضیحشم این جا هست دیگه. (میدونم شاید باز نشه همون اخر میذارمش)

 

---

 

روز اول:

یه بار تمام شب میشستم با آدما صحبت میکردم، انگار که بهشون گفته باشم " چند میگیری داستان زندگیتو برام بگی؟"

-پیرمرد 

---

 

روز دوم:

بهار برای من مثلِ یه پشمک صورتیِ بزرگه که بعد از کلی هیجان و بالا و پایین پریدن تو شهربازی به دستت میرسه و تو ذوق مرگ از این حجمِ صورتی گوگولی نمیدونی سرتو به کدوم دیوار بکوبونی.

-زری الیزابت

---

 

روز دوم:

من اصولا زیاد فکر می کنم.

نه این که آدم فیلسوفی باشم، فقط فکر کردن رو خیلی دوست دارم.

-سولویگ

---

 

روز سوم:

بعضی از اتفاقایی که افتاده ،  نیفتاده و من فکر میکردم که افتاده.

بعضی از اتفاقایی که نیفتاده ،  افتاده و من فکر میکردم که نیفتاده.

-استلا

---

 

روز چهارم:

این دسته مبل ها شبیه آدم های قشنگ دکوری هستند که هیچوقت کنارشان احساس راحتی نمیکنی.

-بیکران

---

 

روز پنجم:

لبخند می‌زنم! خیلی وقت بود که جا نخورده بودم! داستانِ جالبِ سه خطی!

-آووکادو

---

 

روز ششم:

شاید باید مدتی ناپدید بشم و از آسیب دیدن و آسیب زدن در امان باشم. شاید متوجه نیستم که همون قدری که دارم از دیگران آسیب می‌بینم؛ بهشون آسیب میزنم، یا شاید حتی بیشتر.

-کائوناشی

---

 

روز هفتم:

خسته کننده ترین کار ممکن اینه که سعی کنی با کسایی که ازشون متنفری خوب برخورد کنی.

-نوا

---

 

روز هشتم:

ولی من واقعا توی ساعت 6 و 7 صبح احساس آرامش میکنم:))

طلوع خورشید واقعا قشنگه و همه ی خونه توی یه سکوت آرامش بخش فرو رفته و من عمیقا احساس شادی میکنم~

-موچی (سانT-T)

---

 

روز نهم:

سال‌هاست که یا پنهانی غلط می‌کنم یا بابت غلط‌هایی که می‌کنم در حال روشنگری هستم و یا برای این‌که لجباز و عجیب و قانون‌شکن دیده نشوم، خیلی از غلط‌های دلخواهم را نمی‌کنم!

-عارفه

---

 

روز دهم:

ما انسان‌ها همه دیوونه‌ایم. اما به خاطر ظاهر فریبنده‌‌‌مون، به خاطر گذر فریبنده‌ی زمان، به خاطر مجموعه‌ای از فریب‌ها که تحت عنوان "زندگی" می‌شناسیمش، غالباً متوجهش نمی‌شیم. 

-قاصدک

---

 

روز یازدهم:

من روانیِ تماشا کردن غروب و طلوع افتابم ... دیونه ی نگاه کردن به آسمون

-فآطم

---

 

روز دوازدهم:

ما یک روز تمام می شویم. هر چیزی که مربوط  به انسان است روزی به پایان خواهد رسید.

-هانس شنیر

---

 

روز سیزدهم:

«آنچه از دستم برمی‌آمد با آنچه دلم میخواست انجام دهم منافات داشت». 

-اینجا

---

 

روز چهاردهم:

خواستم پیامبروار ببخشم, نتوانستم.تا یک هفته بعد از آن,ثانیه ای نبود که به آن ها فکر نکنم.

-وهکاو

---

 

روز پانزدهم:

- ببین علی ، برای دوست داشتن بعضی چیزا اصلا لازم نیست بزرگ بشی.
علی داد زد :  اما برای داشتنشون آره. 

-کنت ویلیام

---

 

روز شانزدهم:

من بازم لبخند زدم. چون تو اگه این فکرو کردی فقط یه احمقی!

-جیران

---

 

روز هفدهم:

همراه، همدم، همدل، هم قول، همنیشن، همساز، همخوان، همکار، همدست، همزاد، همزاد، همسر، هم گروه، هم سفر، هم صورت، هم نفس، همدرس، هم سیرت، همخواب، همسایه، هم آوا، هم عنان، همرنج، همقدم، ...

-اینجا

---

 

روز هجدهم:

معمولا قلب ادما رو به انار یا سیب سرخ تشبیه می کنن. 

اما قلب اون، با توجه به هیکلش، حتما یه هندونه بود. 

-سارا اونی

---

 

روز نوزدهم:

دستها مقدسن، دستهای تو بیشتر رفیق!

-آرام

---

 

روز بیستم:

می دانی آرامیس ما خودمان می دانیم که نامه ی هاگوارتز برایمان نمی یاید.

-آرتمیس

---

 

روز بیست و یکم:

من برای هر کلمه سخنم در به در به دنبال تشبیهی ادبی می گردم..

تو برای هر ثانیه عادی حرف زدنت مرا لغت نامه نیاز می کنی..!

-آیسان

---

 

روز بیست و دوم:

 اتاق کوچیکه برای حرفام ازم دلیل نمی‌خواد. انگار فقط گوش میده. فقط گوش میده و میزاره بهش تکیه کنم.

-انولا

---

 

روز بیست و سوم:

و من از این گلوله های خانه خراب کن که اشک به چشمانم می آورند متنفرم.

-سمفونی چان

---

 

روز بیست و چهارم:

متاسفم که باورت نکردم؛ چون من یک زمینی ام.

-کیدو

---

 

روز بیست و پنجم:

این بیبیدی بابیدی بو ها جادو می کنن! فقط کافیه امتحانشون کنی.

-پری چان

---

۱۲ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • H

    واووو چ چالشی 

    جالب بود

  • Marcis March
    اصلا مگه میشه من کاری بکنم جالب نباشه!؟ گرچه ایده اولیش مال من نبود ولی خب
  • لینک پین

    دوست عزیز سلام

     

    برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

     

     

    آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

     

     

    حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

     

     

    https://www.linkpin.ir
    منتظر حضور گرمتون هستیم

     

     

    با تشکر
    لینک پین

     

  • Marcis March
    عام میذارم باشه شاید کسی خواست استفاده کنه..
  • ‌n_n Negari

    نگاریی چرا میخواستی نباشی ؟چیزی شده؟ 🥺

  • Marcis March
    نههه کی گفتم میخواستم نباشم.. گفتم نمیخواستم نباشم ولی چیزی واسه نوشتن نداشتم پس عملا کاری نمیتونستم بکنم.
    من کی باشم که بخوام برم از اینجا
  • ‌n_n Negari

    چه چالشش باحالیی

  • Marcis March
    خیلی سافته
  • Nobody  -

    واهااایی :))) توعم داری می‌نویسیش!

    و اولین جمله... هق پیرمرد... دلم براش تنگ شده. دیگه ننوشت. :")

  • Marcis March
    منم دارم مینویسمشش
    از اون دسته وبلاگ نویساییه که نه دیدمش نه چیز زیادی نوشته ولی بد به دلم نشسته
  • ‌n_n Negari

    وای سکته کردمممم

    منی که میخوام پست بزارم و بعد موضوعش یادم میره و... اوه! 

     

  • Marcis March
    نهههه میییموونمممم
    اونی که قرار بود بذاری رو بذار خب.. همونی که پرسیدی
  • ‌n_n Negari

    شکرر 

    چی ؟کدوم؟ یادم میره چی میخواستم بزارم 

  • Marcis March
    نمیتونم نگا کنم الان همونی که یه ربطی به ناسا داشت پرسیدی که بذاری یا نه
  • ‌n_n Negari

    اهاااا اره 

    متاسفانه من کل روزو وبینار دارمو مدرسه و صد تا کلاس 

    ولی قراره بزارمشش 

     

  • Marcis March
    منتظریممم
  • H

    دوست محترم عقب افتادیااااا

  • Marcis March
    خواب بودممم
  • H

    هی 

    حواست باشه هر چیزی که قشنگه واقعی نیس 

    حق نداری 6 رو باور کنی برا خودت هر چند خیلی قشنگه متنش

  • Marcis March
    بالاخره هممون یه سریا رو اذیت میکنیم منم میدونم کیارو اذیت کردم.. خیلیم اذیت کردم
  • Nobody  -

    :)))

    باشه ولی چجوری انقدر جمله های قشنگ پیدا میکنی.

  • Marcis March
    اینا رمز کار منه.. معمولا چیزای قدیمی تری که مینویسن پر احساس تره میدونی
  • Marcis March

    و منی که میدونم پنج تای آخری مال کساییه که رفتن.. تو خیلی خوبی>

  • Marcis March
    ⁦⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁩❄️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی