نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۰ ق.ظ
  • ۱۰۹ : views
  • ۰ : Comments
  • : Categories

MONALISA(again)

فلورا دلتنگم... دلتنگ میفهمی؟

فلورا سرشارم از سوال های بی جواب..

تو میدانی سینه مهتاب را چه کسی خنجر زده از پشت؟!

تو میدانی که بر تن نرم شقایق زخم زده؟!

میدانی عشق تحقیر شده داوودی را؟!

فلورا، دیگر نمیدانند نام گل هارا!

دیگر در شوق تبسم شالیزار بر نمیکشد دل هاشان..

دیگر به رسم پیوند عروسک در بزم مهتاب ستاره نمی کارد چشم هاشان..

فلورا آنگاه که در انبوهه ی این مجسمه های سنگی حرمت

احساس را یاداور میشوم بیگانه خوانده میشوم به چشم!

فلورا سوگندت میدهم به سیب و گندم!

بازگو برایم معمای گل را!

بگو فلسفه ناز عطر سیب سرخ را!

عطر نفس های کیست که آذین بسته باغ نارنج را؟!

فلورا میدانی من با گل ها درد و دل میکنم!

حرف های پریشان دلم را در غزل چشم مست نرگس نظم میبخشم!

به قداست یاس سپید سوگند من رنگ خدا را در عطر عرفانی یاس لمس میکنم!

فلورا چند نگاه فاصله دارم تا اوج..

به گمانم در پشت ازدحام شاخه ها امن ترین وعده گاه عشق زیر چشم انداز ماه آواز میخواند....

 

....

 

اون مکان بین خواب و بیداری رو میدونی؟ اونجایی که میتونی رویاهاتو به یاد بیاری... اونجا همون جاییه که من همیشه منتظرتم.

 

....

 

هیچ وقت به خاطر دوست داشتنت، منو به خاطر خودم تنها نکن!

 

....

 

وقتی تلاش میکنی تا خاطره یکی رو فراموش کنی، خود این تلاش تبدیل به خاطره میشه، پس تو باید فراموش کردن رو فراموش کنی!

 

....

 

مونالیزا پایان ندارد

۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی