نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۳۰ ق.ظ
  • ۱۴۸ : views
  • ۳ : Likes
  • ۱۱ : Comments
  • : Categories

دویست روز بعد

 

_و از اونجایی که دوباره نمیخوام حرفای پست صد روزگی -فقط با آدم های بیشتر- رو بذارم. و البته کمبود وقت برای اجرای اون کار -به پست یک سالگی منتقل شده- تصمیم گرفتم صندلی داغ -نمیشه اینجوریییی- بذارم. شما آزادین هر سوالی بپرسین منم به همه ی همش جواب میدم -درنا ها حسن نیتمو میرسونن- بدون هیچ گونه پیچوندنی -به روی خودش نمی آورد میخواست اول صندلی چوبی بذاره بعد رفت سمت آیینه بال دار الان فقط درنا گذاشته-

_اهم خب قالب چطوره؟ -استاد عوض کردن بحث درس خودش را می افتد-. باورم نمیشه که خودم تونستم عوضش کنم -اصلا جیخ نزدم- و خب آره.. بازم چهل و هفته و همین که رنگش عوض شده و پس زمینش انقد قشنگ روش نشسته پیشرفت بزرگیه. -دوباره برنامه هایش را برای روز های رند آینده مرتب میکند- نمیدونم باید چی بگم جدی.

_مرسی که اومدین و باعث شدین برای پست کردن این چرت و پرتا -از خودم خجالت کشیده و- روشون رمز بذارم. من اگه نظر دائم کسانی رو نمیخواستم یا توی همون ورد ادامه میدادم. یا حداقل تا الان نظر هام بسته بود. پس مرسی که وقتی من حتی انتظار شنیدن چیزای خوب رو ندارم بازهم هستین.

_پستی که قرار بود بنویسمش. نوشتمش ولی یکم مال الان نبود -نیازمند توجهات بیشتری است- خلاصه که آره برنامه های خاصی بود ولی مشکلات کوچیک و بزرگی -از جمله گسستگی- مانع کارم شدن -قابل درکه- کمه ولی باعث میشه من و اینجا رو بهتر بشناسین -پس زدن افکار جاه طلبانه- در ادامه راه و زندگی خود موفق و پیروز باشید. چالجا^^

 

____________________

 

-پستی بدون این جزغلیا دیدین از من تاحالا؟

-فکر نمیکنم کسی تاحالا ساعت یک نصف شب پست دویست روزگی گذاشته باشه.

-من اولیشم پس>

-بازم تشکرات فراوان.

-همین الان رمزو برداشتم.. شاید برای پستای بهتری استفاده شد.

-واقعا شب بخیر.

۱۱ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ‌n_n Negari

    چهه قالبب خوشگلیی نگاریی 

    منی که دارم به یه سالگی نزدیک میشم و هیچ کاری نکردم 

    احتمالا تمام پستارو پاک کنم و شرووعی دوباره انجام بدم 

  • Marcis March
    مرسی نگاریییی
    تو میتانی من میدونم
    فایتیییینگ^^
  • Aki :|~

    من:ستاره مترسیس سانو می بینم

    میام تو وبشون

    با یه قالب خیلی یخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشگل رو به رو میشم.

    سر اون "د انجل هو فل فرام هون " میمیرم.

    پستو میبینم

    لبخند میزم

    و میگم:دویست روزگی بچه ناگت خور بیان مبارک :')

  • Marcis March
    مارسیس سان قر میدهد قر داده دور میشود.
    خودم هربار میبینمش نیشم باز میشه خیلی قشنگ شدهㅠㅠ
    کلی مرسی سان شاینم^^
  • Charlotte Tetani

    من:میبینم بعد از قرن ها پست گذاشتی

    میام تو:میفهمم اومدم تو دریا

    من:نه اینجا اشتباهه

    همچنین من:بالا رو میبینم و مطمئن میشم تویی

    من:رهاصثزلمهغثصلعرصثضغعهلثصلرصیتناصیرعزمرغثعمصعصیلمغرضثنعکژمنصارژیسریناشزمرانمضزبصراتمضزصبضسابرمتزضبزصنارمضبارنصزTTTTTTTTT

  • Marcis March
    هی هییی>
    همچنان خنده شیطانی*
    خودمم همینجوری میشممم
  • (: NarXeS

    دویست روزگی مبارک *-*~ (ولی اون بغل نوشته 199 که... ولش کن، به هرحال )

     

    از زیبایی قالب هم که زبان قاصره :")

    مخصوصا بکگراند و اون نهنگ بالایی :")))~

  • Marcis March
    کلی مرسی از شما (امروز ظهر میشه دویست.. ولی پست شب حال میده بذاریش) (الان دویسته)

    هق هق..
    روباهشم قشنگه بچم هیشکی ندیدش
  • 🎼  کالیستا

    واو اینجا خیلی خوشگل شده.^-^ 

    این رنگ آبیش خیلییی قشنگه.*-*

    دویست روزگی وبت مباااارک باشه. ایشالا یه سالگیشو کنار هم جشن بگیریم. =»

    یعنی اینجا سوالات صندلی داغمونو بپرسیم؟ *لبخند ملیح

  • Marcis March
    ممنانم ممنان.
    فکر کنم دو سه دور عوضش کردم تا این در اومد
    جشن میگیریییم کلی برنامه دارم براش>
    نمیدونم همینجا بپرسین خوبه یا پست جدا بذارم؟
  • 🎼  کالیستا

    لایک و قلب به خاطر زیبایی‌ای که به وجود آوردی. :")

    یوهوووو. من عاشق جشنمممم و عاشق کلی برنامه. :دی

    اگر وب خودم بود جدا میذاشتم ولی وب من نیست پس خودت باید ببینی چجوری دوست داری.*-*

  • Marcis March
    قلب هارا جمع کردن
    خنده های شیطانی بیشتر
    پس جدا می ذارم امروز عصر
  • 🎼  کالیستا

    یواشکی ریختن شکلات در جیب بهار.

    ذوق کردن بیشتر.

    رفتن به وب و کپی کردن سوالاتی که در صندلی داغ خودش پرسیده شده بود. XD 

    راستی بهار صدات کنم یا مارسیس یا نگار یا یه چیز دیگه؟

  • Marcis March
    نگاه کردن با چشمای قلب قلبی
    اوی.. نفس عمیق
    نمیدونم با هرکدوم راحتی
  • ‌n_n Negari

    چقدر باحاله هم اسمیم همو صدا میکنیم  😂😂

    من از اینکه یکی میگه نگاری خوشحال میشم 

  • Marcis March
    این خیلی اتفاق نادریه خیلی.. منم دوسش دارم
  • yekidie erf

    آب
    آرامشی داره اینجا...
     

  • Marcis March
    بله بله
  • H

    واااای خدا چقد قشنگ شددددد 

    خیلی خوبههههه 🤩

    نه کار درستی کردی 

    عجالتا سوالی ندارم 😁

    پ ن: یه نکته ای رو یادم بنداز بهت بگم 

    پ ن۲: ببخشید بابت تاخیررررر

  • Marcis March
    دیدیییی
    مرسییییی
    -^-
    نه بیا داشته باش؟
    رنگ کامنتا؟ گفتن درستشون کردم الان
    اشکال نداره جبران میکنم
  • H

    ماشاءالله سرعت 

    ایول بابا 👌

  • Marcis March
    همون دختر کوچولوعه که داره تعظیم میکنه*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی