نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ
  • ۱۰۴ : views
  • ۷ : Likes
  • ۸ : Comments
  • : Categories

locke and key

 

کلیدی هست که پیداش کردن.

کلیدی که اونها رو صدا زده.

کلیدی که تورو نشون میده. مغزت رو.

کلید های بیشتری برای پیدا شدن هست.

همیشه دوستی هست که خیانت کرده باشه.

 

________________

 

-خیلی قراره هیجان انگیز باشه؛ کلید رو که به پشت گردنت نزدیک میکنی جاش ظاهر میشه بعد اینجوری میره تو و تادا. خودت از خودت جدا میشی و میتونی بری توی مغرت.

-مطمئن نیستم دقیقا چه شکلیه ولی حتما هرجایی و هر چیزی که هست یه دریاچه وسطش داره.. ترسم آیینه ست خاطره هامم کتابن؟ شاید.

-مغزتون چه شکلیه؟ خاطراتتون چی؟ (شبیه چیزیه که دوسش دارین مثلا قوطی رنگ یا جعبه های مغازه ابنبات فروشی)

-این فقط یکی از کلیداست باشه؟ اسپویل نکردم.

-پلی لیست تکرار میشه. چرا the story خیلی قشنگه؟

-جدی میگم. دلم واسه چیزای همینجوری تنگ شده بود. چرا همش فکر میکردم باید چیزی که میذارم واسه همه مفید باشه؟

-من هیچ وقتِ هیچ وقت قرار نیست از عکس گرفتن (از خودم) خوشم بیاد.

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • جیران کمندی

    حتی دلم نمیخواد از نزدیک رازهام رد بشم..

  • Marcis March
    ولی بقیش باید جذاب باشه.. اگه قرار نباشه یهو یه چیزی بهت حمله نکنه البته
  • pa ri

    نوشته مبهم و جالبی بود...یوهاهییی D":

     

    -چقدر باحالههههه*^^* کتابه یا فیلم؟*^*

    -واو :"

    - مغزممم... شبیه یه کارخانه شکلات سازی ویلی ونکائه D: کلـــــــــــــــــــــی چیز توش پیدا میشه D: نه اونقدر چیز ولی زیاد :"ا خاطراتم شبیه شکلاتای کارخونن. بعضیاشونو دوست دارم، بعضیاشونو نه :" مثلا هروقت یادم میاد یه نقاشی برای جشنواره مدرسه کشیده بودم ولی معاونمون فکر کرده نقاشیه واسه یه کس دیگست بعد اسم اون شخصو زیر نقاشیم کشیده منم رفتم پیش خود معاونمون شکایت کردم که یکی اسم خودشو زده روی برگه من و هم من خجالت کشیدم هم خودش... کابوسه برام :"ا کم مونده ازش خواب ترسناک ببینم :"ا

    - قضیه کلید چیه؟D":

    - چقدر خوب که به این واقعیت دست یافتین :" من همش نگرانم "نکنه فلانی بدش بیاد" یا "نکنه فلانی حتی با عنوانم حالش بهم بخوره" در صورتی که وبلاگ خودمه و افکار خودم... کار سختیه دست یافتن به این تفکر :" کانگرجولیشن!

    - منو میگین دیگه؟D": تا یه فیلم و عکس از خودم میگیرم و نگاش می کنم "وای این چه سمیه...پری پاکش کن پاکش کنننننن"

  • Marcis March
    فیلمه فعلا ده تا قسمت فصل اولش اومده احتمااالا فصل دوم داره ندیدم کامل
    خب این خیلی هیجان انگیزه و آره همه خاطره هاشون توش بود.. وقتی زندگانی پری میپیچد.
    خب اسمش لاک (فامیلیشون) و کلیده.. جریان فیلم کلا هول محور پیدا کردن یه سری کلید با قابلیتای مختلف میچرخه. توی خونشون.
    همین میدونی خودش خوبه.. ولی احتمالا هر چند وقت یه بار این مشکلو داشته باشم. تعظیم*
    منی که کلا از خودم عکس نمیگیرم هرچی دارم بقیه با زور و قهر و این جور چیزا گرفتنT-T
  • جیران کمندی

    دلم میخواد اگه میشد همچین چیزی اتفاق بیفته قسمتای ترسنام و غم انگیزم قفل باشه فقط چیزای قشنگو ببینم

  • Marcis March
    ولی من دلم میخواد چیزایی رو اضافه کنم که بتونم جلوشون وایسم میدونی. یا اگه آسیبی بهم نمیزنه کلا بیارمشون بیرون
  • جیران کمندی

    میفهمم ولی حس میکنم خود واقعی که فکر میکنم دارم رو گم میکنم :)

    یا یه جدیدی که فیکه میارم :)

    نمیدونم از این عقیده های مازوخیسم طوری

  • Marcis March
    میدونم میدونم
    هر چیز کوچولویی تویی هرچقدم درد داشته باشه
  • Kim  UnSoo

    مغز من ... 

    خالیه ... 

    پوچ ... 

    هیچی ... 

    صفر ... 

    فقط یه جسمم ... 

    دیگه همین ازم مونده 

    و میدونی مشکل اینجاس اگه بخوام نزدیک قفسه ها بشم تا از چیزهای بیخود خالیشون کنم و چیزهای قشنگ جاش بذارم... 

    یه عالمه چیزهای بد و منفی از گوشه کنارش  سرم خالی میشه که من توانایی جنگیدن باهاشون رو ندارم... 

    پس بذار همینجوری بمونه ... 

     

    و درکل متنت ... 

    قشنگ بود ، جدی میگم 

    ولی واسه من نیست 

    میدونی ؟ 

    چیزی ندارم که بخوام درکش کنم ... 

    ولی تو ذهن زیبایی داری :)

    مطمئنم 

  • Marcis March
    از اونجایی که مغز همشون از بچگی تا الان همه چیزو نگه داشته بود و همه بچگی نسبتا خوبی دارن بعید میدونم صفر مطلق باشه نه!؟
    نمیدونم شاید باید فقط یه بار دیگه سوم شخص همشونو مرور کنی ببینی همشون همونجورین که میگی یا نه..
    دست خودته هرکاری بخوای میتونی باهاشون بکنی

    مرسی ولی خوب نرسوندم احتمالا اون دریاچه رو.. اصلا خوب نرسوندم
    شاید قشنگ باشه خبر ندارم ازش ولی خیلی نیست
    بازم مرسی^^
  • 🎼  کالیستا

    اومو اومو چه خفن به نظر میاد *-*

    اگه واقعا میشد به این راحتی برم توی مغزم :"

    دوست دارم خودمو بیشتر بشناسم 

  • Marcis March
    خیلی خفنه اخه
    خودم هم.. فقط همین که بدونم چه شکلیه هم خیلی خوبه
  • 🎼  کالیستا

    الان رفتم دیدم اسم یکی از کارگرداناش وینچنزوعه :" لعنتیا من هنوز جو وینچنزو تو وجودمه:"

  • Marcis March
    چرا حس میکنم توی خود فیلمم اشاره کردن؟
    احتمالا دارم قاطی میکنم-_-
    توعم وینچنزو دیدییییی
  • 🎼  کالیستا

    وای دارم تصور می‌کنم توی سریال یه دفعه بشینن وینچنزو نگاه کنن اگه سریال ترسناک باشه طنزم میشهXD (یکی از تخیلات رها XD)

    تو هم دیدی:" خیلی خفنه :" ژتهتدبصخش :"

  • Marcis March
    خب این خیلی باحاله بین یه عالمه مسائل تینیجری و اتفاقای ترسناک بشینن وینچنزو ببینXD
    خیلییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی