نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ق.ظ
  • ۲۰۲ : views
  • ۴ : Likes
  • ۴ : Comments
  • : Categories

بهار

پشت لپتاپ نشستم و انگشتام جای کلاویه های پیانو روی حروف کیبورد حرکت میکنن. از دختری مینویسن که میخوان صاحبشون باشه.

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Nobody  -

    اینکه بهار هم خودت بودی، هم دختری که می خوای باشی، و هم فصل بهار خیلی زیبا بود. قشنگ نوشته بودیش :)

    و اسم بهار خیلی دوست داشتنیههه، من می تونم هارو صدات کنم؟ =)

  • Marcis March
    فکر نوشتنش وقتی اومد که فهمیدم با چیزی که توی ذهن خودم و بقیست خیلی فرق داره ولی الان نزدیک تریم. بازم خیلی تشکر^^
    ارههه خیلی دوسش دارم.
    اووهوم بسی خوشحال میشوم*-*
  • Sara Y

    امیدوارم که بهار یه روز بهاری رو که میخواد به چشم ببینه. 

    نظرات قراره باز باشن؟ :>


    و اینکه *مرفه از رفاه میاد. 3>

  • Marcis March
    خودم هم >
    آره احتمالا ولی اگه مثل امروز باشه قول نمیدم از شدت انتظار دق نکنم-_-
    وبلاگ را چراغانی کرده و با نیشی که بازتر از این نمیشود برای استقبال دم در وایمیسته*
  • Nobody  -

    چه جالب *-*

    پس هارو-چان، خوشبختم :))

  • Marcis March
    منم ">
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    این...خیلی خوشگل بود=)

  • Marcis March
    تعظیم میکند*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی