نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ
  • ۱۶۲ : views
  • ۵ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

swing kids

 

کمی گلایه در باب پست قبلی و در قالب سویینگ کیدز

 

سویینگ کیدز نه معجزه قرن صنعت فیلم سازیه نه خیلی جلوه های ویژه -خییییلییی- خاصی داره، فقط یه فیلم تاثیر گذاره که وی کلا به خاطر بازی دو کیونگسو نگاهش کرد. (البته که بعدش نظرش عوض شد ولی خب اولش مهمه)

حالا چی باعث میشه بعد دو روز که تازه هضمش کردم و بشکه اشکیم فعال شده و دوباره میخوام ببینمش اعصابم جوری بهم بریزه که بخوام گوشی/لپتاپ/تلویزیونو پنچ بار و هربار محکم تر از دفعه قبل بزنم زمین و بعد از چند بار چرخوندنش از پنجره ای که یهویی ظاهر شده پرتش کنم بیرون جوری که بخوره توی دیوار همسایه و وقتی رسید به زمین همه آجرا بیوفتن روش و بعد هم زمین مثل موجودای توی ترول ها -trolls- دهن باز کنه و ببلعتش؟ چی باعث میشه؟

من آخرای فیلمو ندیدم.. یعنی وقتی واسه دفعه دوم دیدمش فهمیدم ادامه داره و نشستم دیدم که چجوری تاریخو دستکاری میکنن. دقیقا از (دقیقشو یادم رفت") نمیدونم دیگه اونجایی که خانوم تورلیدر داره درباره گذشته زر مفت میزنه اظهار نظر میکنه. توی یک لحظه به قدری کاراکتر های فیلم مظلوم واقع شدن که فقط میشد از خجالت بمیری. تلاش هاشون برای توضیح دادن به بقیه که کارشون اشتباه نیست یا پیگیریشون همه ناامیدی هاشون تمرین ها و اجرای فوق العادشون و آخرش هم که هیچی. من دیگه هیچی نمیگم.

 

_________________________________

 

-اینکه همیشه کسایی هستن که چون "قدرت بیشتر" رو دارن هرچیزی که بتونن رو تغییر میدن اوج بی انصافیه. حتی نمیخوام قدرت جادویی داشته باشم که محوشون کنم.. چون میدونم یا همون اول کشته میشم یا میشم موش آزمایشگاهی همون قدرت برتر ها / آرزوهامونم محدود شده"/

-فکر کنین چیزی رو با کلی ذوق برای کسایی تعریف میکنین/توضیح میدین/نشون میدین بعد نت رو خاموش میکنین که فردا همه جواب هارو وقتی زیاد بود بخونین و صبح میبینین همه -به غیر از یکی دو نفر که گفتن آها- نفهمیدن چی گفتین چیکار میکنین؟ آیا نباید کلا بیخیال شیم و یکی بزنیم یه جاییشون؟

-همچنان منی که لبخند میزنم. یه وقتایی حس میکنم یکم دیگه ادامه بدم دهنم میشه مثل جادوگرایی که تو د ویچز بودن. با این تفاوت که نصف اونام دندون ندارم.

-مدرسه ی مامان یه دوره گذاشته همه معلما باید به همدیگه درس بدن -فقط یکی- امروز صبح مال معلم های پایه اول بود و بقیه معلما که ادای بچه هارو در می آوردن-^- آخرش هم همگی با یه فرفره که خودشون درست کرده بودن از کلاس اومدن بیرون. سووو سوییت.

-چرا حسایت فصلی؟ چرا فقط بهار و پاییز؟ چرا هروقت ابریزش دارم باید زار زار کنارش گریه کنم؟ خداوندا حساسیت را ریشه کن بفرما الهی آمین.

-از پوستر لذت ببرین. خیلی قشنگه. فیلمم ببینین

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ‌n_n Negari

    به احتمال زیاد توی هفته اینده میبینمش.... 

    وای چقدر قششنگ تصور معلم های خود در حالت شبه کودک

     

     

  • Marcis March
    ببینش بسی قشنگه
    بعضی وقتا اونقدر کودک که مدیرشون میکروفوناشونو مجبور شه ببنده:>>>
  • ‌n_n Negari

    نه بابا؟ جدیی؟ 

    وای چقدر دلم خواست ببینم 

  • Marcis March
    اینهمه هم نه دیگه اینجوری مشتاق بری ببینی میخوره تو ذوقت.. داستانش قشنگه
  • زری ...

    من که فیلم ندیدم

    پس اظهار نظر ندارم فعلا...

    وای معلم های کلاس اولی XDD

    خادایا

  • Marcis March
    کاملا صحیحه
    اصلا دنیای رنگی رنگی کلاس اول یه چیز دیگست
  • ‌n_n Negari

    اونو نمیگم که 😂معلمارو میگم 

  • Marcis March
    شت خب 
    اهم اهم
    اره کلا مدرسه شاد و پایه ای بود.. هست. به غیر از از اینکه من نیستم بقیش مثل قبله که خب.. خیلی نکته بزرگیه
  • ‌n_n Negari

    😂 😂 بله

  • Marcis March
    :>>>
  • Nobody  -

    پوستر واقعا خیلی زیباعههه می‌رم که ببینمش.

    اون لحظه‌ای که با ذوق یه‌چیزی رو تعریف می‌کنی و هیچ‌کس حتی یه‌ذره هم واکنش نشون نمی‌ده رو برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم واقعا. مخصوصا درون‌گراها. این‌طوری می‌شه آدم که: اوکی ولی دیگه هیچی رو تعریف نمی‌کنم.

  • Marcis March
    فکر میکردم که این یکی اینجوریه ولی وقتی رفتم که نگاه کنم فهمیدم همشون همین وایبو میدن.. هق
    حالا منه برون گرا رو ببین که بین دوازده سیزده تا آدم نزدیک درون گرا گیر افتادم. اینجوریه که هرررکاری میکنم تهش با یه خب که چیه گنده مواجه میشم
    "از زندگی سیر شده"
  • 🎼  کالیستا

    نمیدونم ببینمش یا نه. میشه با کسی دید؟ آخه بعضی سریالا رو باید تنها باشی که بتونی گریه کنی و احساساتت قشنگگگ تشدید بشن و قشنگگگگگ زار بزنی.

    لاک و کلید رو ولی دیدما. *-*

    ۲. این خیلی بده. نمیدونم چرا هروقت ایم اتفاق برام میافته خیلی معذب میشم ولی خیلی حس بدیه.

    ۳. ای وااااای چه صحنه‌ای چه چیز کیوتییییی من میخوام ببینمش. *-* XD

     

  • Marcis March
    فیلمش روند اروم و یکم حرص دراری داره و کلا حول محور تپ دنس میچرخه و مردایی که از جنگ اومدن یکم تنها باشی راحت تری ولی مشکلی نداره اگه با کسی ببینیش
    لاک اند کی خوب بود!؟
    و حالا فکر کن یه عالمه نفر باشن که همشون همین واکنشو داشته باشن
    خیییلیییی.. این یکی تموم شد ولی اگه بازم چیز کیوتی بود نشون میدم بهتون^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی