نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ
  • ۲۶۵ : views
  • ۶ : Likes
  • ۱۵ : Comments
  • : Categories

the day

 

صدای خش خش کنار رفتن پتو و چرخیدن روی تخت.

صدای خوردن ظرف های آشپزخونه بهم.

بوی ملایم آردی که داره می پزه

 

"امروزه."

 

 

نفسی که موقع لبخند زدن بیرون می آد.

نرمی زمین وقتی با جوراب راه می ره.

گرمی نور آفتاب وقتی پرده رو کنار زد.

 

"چشم مراقبم."

 

 

در آوردن کفش ها پشت در و پا برهنه راه رفتن روی چمن ها.

صدای جیغ و خنده.

تبدیل چمن به سنگ، سنگ به خزه، خزه به شن و ماسه.

 

"زود می آم پیشت."

 

 

گرمی ای که شن ها توی خودشون نگه می دارن.

کف های کوچیکی که کم کم به انگشت هاش می رسیدن.

ایستاده تکوندن ماسه هایی که پشت ساق پاهاش چسبیده بودن.

 

"سریع نیست ولی نمی بینم."

 

 

سنگین شدنِ شدیدِ آبی که از قفسه سینه ش رد شده.

پر شدن گوش هاش، محو شدن صدا ها.

تقلایِ آروم پاهاش برای بالا رفتن.

 

"منتظرمه."

 

 

سرعتی که رو به بالا داره.

کشیدن نفس عمیق و سوزش نسبی نای و ریه هاش.

دوباره دیدن و شنیدن جیغ ها و خنده ها

 

"شاید قرار باشه فردا بیام پیشت. پس امروز خودمو از خودم نمی گیرم."

 

 

سردی ای که شن ها به پاهاش میدن.

تبدیل شن و ماسه به خزه، خزه به سنگ، سنگ به چمن.

صدای باز شدن قفل.

 

"سلام خونه."

 

 

روشنی ناگهانی چراغ ها و جمع شدن مردمکش.

بوی آردی که پخته شده.

و یه بوی تازه.

 

"توت فرنگی."

۱۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Marcis March

    اگه میتونستم اینجارو ویس میگرفتم توضیح میدادم ولی نمیشه.

    -اینکه پست چیز خاصی نداره بخاطر اینه که ذره ذره حسش نکردین. چیزایی که نوشتم معمولا برای هممون آشنان و خب مغزمونم خلاقه. حتی خودتون میتونین همه ش رو توی یک ساعت حس کنین. اگه تصورش کردین بازم چیز خاصی نداشت میتونین بگین خوب نیست من قبولشون میکنم.

    -عکسای دیگه ای هم بود ولی همینم جادوی برد lefv منو بهتون نشون میده نه؟

    -پست انگیزشی هم نیست فقط توت فرنگیه.

    -و اینکه هق هیچ آهنگی بهش نمیخورد.

    -رند شد>

  • Marcis March
    لعنتی باید حواسم باشه هر چند وقت یه بار برای خودم کامنت بذارم.....
  • Marcis March

    میدونستین از لحاظ عددی توی فهرست مطالب این صد و یکمین پستمه. اولین جریان صدمیش بود. کلا حس قشنگی به دوتاشون پیدا کردم یهو.

  • Marcis March
    ⁦( T_T)\(^-^ )⁩
  • Nobody  -

    :)

    این خیلی چیز خاصی داشت.

    خیلی پست خاصیه.

    حسم موقع خوندنش و تصور کردن تک تک کلمه هاش. >>>>>

  • Marcis March
    آخییییش
    خاصی از خودته سمفونی چان
    همینههه همینو میخوام.
  • H

    اووووووم 

    خیلی خوب بود

    فقط "پس امروز خودمو از خودم نمی گیرم."

    دلیلای کوچیک برا زندگی...

  • Marcis March
    ^^
    اگه بدونی دیشب من تو چه حالی اینو نوشتم بهش ایمان میاری
    دقیقا به همین میخواستم برسین
  • ‌n_n Negari

    گفتی... توی یه ساعت 

    من همرو توی یه لحظه و یه روز تصور کردم 

    چجوری بگم انگار تو یمغزش این احساساتو و صداها و حس هارو تجربه میکرد 

  • Marcis March
    برای کسی گفتم که مغزش نمیتونه. باید دونه دونه تجربشون کنه.
    خوشحال است منظورش را میتواند برساند^^
    میدونم چی میگی خودمم همینجوری نوشتمش. 
  • ناشناس

    برای آهنگ اوپنینگ اول اکادمی قهرمانی من رو امتحان کن:)

    از نظر محتوا بهش نمیاد البته*-*

  • Marcis March
    شاید هم. مرسی
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    ای کاش طولانی تر بود... :")

  • Marcis March
    قصد دارم یه پروژه ی رو آغاز کنم که شبیه این باشن همشون. فقط میخواستم ببینم خوب هستم توش یا نه
  • (• 𝑨!𝒂•)~

    خیلی جالبه *-* دفه های بعد کامل تر بنویسی خیلی بهتر میشن *-*

  • Marcis March
    چشم چشم. مرسییی
  • ‌n_n Negari

    عهه هوورااا 

  • Marcis March
    یوهووو
  • 🎼  کالیستا

    خیلی عجیب و قشنگ بود.:")

    *عجیب از نوع خوبش

  • Marcis March
    خوبه پس ممنانم^~^
  • زری ...

    رفت خودکشی کنه منصرف شد برگشت

  • Marcis March
    اوهوم
  • Fira ☆

    خوبه ادم دلیل های کوچیک داشته باشه ولسه شروع روزش 

    + من از این دلیلا ندارم 

  • Marcis March
    مردن دلیل خوبیه برای شروع روزش؟
    تو چیزای کوچیک مثل توت فرنگی پیداش کن^^
  • وهکاو --

    خوشحالم که بدون نزدیکی با توت فرنگی میتونم بوشو حس کنم

  • Marcis March
    خوشحالم که بوی توت فرنگی رو رسوندم
  • Amir chaqamirza

    سلام. سلام.سلام.:).

    چقدر قشنگ نوشتین،یاد دایه مکفی و سارا کورو افتادم:).

    سفره ی زیر توت فرنگیا خیلی خیلی خفنهَ:).

  • Marcis March
    سلااااام
    او مرسی^^
    قشنگه
  • آریامهر الوند

    نوشتن از حسم موقع خوندن این پست کمی سخته. عجیب بود و زیبا. خاطره انگیز. انگار کلمات کمی توی ذهنم برا توصیف پیدا میشن.

     

    همزمان توی گوشم یه آهنگ داشت پخش میشد که "از نظرم" به شدت روی این نوشته ها نشست. بهتره بگم، نوشته ها و تصاویر.

     

    https://youtu.be/9eWewdTkghM

    این آهنگ.

  • Marcis March
    او مرسی..
    حتما گوشش میدنم ممنونم باز^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی