نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۰ ب.ظ
  • ۲۳۳ : views
  • ۵ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

به فلورا (دنیای جدید)

فلورا! قسم به D57DEA #

گاهی از یاد می برم تو خود می دانی و لازم نیست برایت بازگو کنم.. از یاد می برم فقط کافیست میان دست های از هم گشوده ات آرام گیرم که خود وجودت را دوباره و دوباره ببخشی و من مثل هربار دوباره و دوباره سرشار از عطر رز ها به دنیایم باز گردم. دلم برایت تنگ شده. مدت زیادیست که مرا ندیدی دل توهم تنگ شده؟ گمان نمی کنم. سرت با همان رز های خوش بو گرم است. فراموشم نکن هم کنارشان گذاشتی؟ 

 

فلورا! قسم به 14550D #

گاهی نمی فهمم آنها چه میخواهند.. نگاهشان می کنم سپس صبر و تفکر.. همانطور که گفتی. اما چیزی نمی فهمم. چشم هایشان ناخواناست، تیره و عمیق. دهانشان را باز می کنند و می گویند. بعضی اوقات گمان می کنم دیگر به من فکر نمی کنند. احمقانست نه؟ مگر می شود؟ کسی را نمی فهمم هیچ کس حواسش به دیگری نیست. چندیست که حتی برای مرده ها نیز ارزشی قائل نمی شوند. هیچ وقت اینجا نیا حریر سفیدی که از دنیا در دستم گذاشتی به لجنزار تبدیل شده.

 

فلورا! قسم به 9FA0AA #

گاهی قلبم تند می تپد.. انگشتانم آرام نمی گیرند و سرخود همه جا را برهم می ریزند. آدمها مدام چشم غره می روند و حتی عذرخواهیم برایشان مهم نیست. هربار از شدت استرس تنفسم دچار اختلال می شود و درک نمی کنم که چرا استرس دارم. بعضی اوقات فراموش می کنم زمانی پیشت بوده ام و می گویم خرافات است. اما بعد زمانی به خودم می آیم که از وحشت جدایی خشک شده و بغض کرده ام. مرا میبخشی؟ اینجا حتی با راه رفتن هم افکار یکدیگر را عوض می کنند.

 

فلورا! قسم به 4FF185 #

گاهی اورا می بینم.. افکارش هم رنگ دریاچه های آنجاست. می دانم در آغوشش رفتن اشتباه است ولی نمی شود. نمی خواهم گناهی برایم بنویسند که ببینی اما دور شدن از دست های او دست های دنیا را دور گلویم حلقه میکند. اغراق می کنم؟ شاید، ولی نمی دانی با آبشار حرف هایش چگونه مرداب ذهنم را می برد. انگار از همه این لجنزار جداست. گل نیست اما تکه چوبیست که من را شناور نگه می دارد. قول می دهم از جایی به بعد فراتر نرود. چیزی از تو نمی گویم. خودت را گرفتی او را از من نگیر.

 

___________________________________________

 

_سام پوینتس:

فلورا کیست (الهه برگزیده رومی)

کد ها (بقیه نامه هام کد باشن خوبه؟)

- >

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • سَمَر ‌‌

    یکی یکی دنبال کد ها گشتم و پاراگراف مربوط بهش رو خوندم، طولانی و جالب تر از حد معمول بود:>

  • Marcis March
    اونقدی خوب بودم که برای بعدی هام بگردم یا چی!؟
    مرسی^^
  • سَمَر ‌‌

    البته! واقعا ایده‌ی خوبیه:)

  • Marcis March
    خوبهㅠ-ㅠ
  • 🎼  کالیستا

    از خوندنش لذت بردم ^-^

  • Marcis March
    خوشحالی*
  • ویلی ونکای خسته ッ

    وقتی میام توی پستت و هم کدها رو حفظم و هم میدونم فلورا کیه و با خوندنش فراتر از حد معمول لذت میبرم~

    (گاهی قلبم تند می تپد.. انگشتانم آرام نمی گیرند و سرخود همه جا را برهم می ریزند)

    آره این چند روز حسابی انگشتام برهم ریخته شدن... نمیتونم حرف بزنم ، فقط مینویسم

  • Marcis March
    فلورا رو بعید نبود ولی کدارو فکر نمیکردم کسی بدونهㅠ-ㅠ
    چند وقته سر چیزای بیخود استرس میگیرم دستام یخ میشه قفل میکنه بعد به طرز فجیعی دیگه نمیتونم نگهشون دارم منظورم یه همچین چیزی بود..
    -یکم بخواب-^-
  • ویلی ونکای خسته ッ

    خیلی جالبه ، منظور تو چیز دیگه ایه اما من باهاش احساس صیم بودن میکنم ( فاک خدایی چرا باید اینقدر جالب باشه)

    نه اخه بیشتر ماها با همین کدا قالبامونو درست میکنیم ، معمولا میدونیم:)

    راستی ایده ای برای قالبت نداری؟

    من ملی ایده توی ذهنمه...اما دلم پیش این قالب ساده و قشنگ همیشگیته

  • Marcis March
    یاح یاح یاح-^-
    لعنتی دارم ولی هربار عکسارو نگاه میکنم عذاب وجدان میگیرم اه
    دو سه دقیقه صبر کن لپتاپو بیارم عکسارو واسه خودت میفرستم تا اون موقع یکم از اون کلی رو بهم بگو.. 
    عوضش نمیکنم شاید هدر و اون سه تا عکسو یه پست خوشامد گویی گذاشتم یکم عوض شه.
  • ویلی ونکای خسته ッ

    خب ایده ی من یه قالب با بک گراند محو بود و هدرای گل پیچک دار و یه قصر یا یه کلیسای پر از پیچک و گل رز

    از این یکی خیلی خوشم میاد ، به وایبت میخوره

  • Marcis March
    فکر کنم باید کلا وبو بدم دست خودت بکوبی دوباره بسازی..
    ولی عذاب وجدانمو چیکار کنم
    دختر اخرش منو میکشه
  • جیران کمندی

    اما دور شدن از دست های او دست های دنیا را دور گلویم حلقه میکند.

    خواستم بگم، اغراق نبود :)

  • Marcis March
    مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی