نوت معرفی | گوشِ شنوایِ آقایِ ماهی | داستان های lefv غنچه شوید
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
𝖘𝖕𝖗𝖎𝖓𝖌
The angel who fell from heaven
Marcis March
Marcis March
  • پست شده در - يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ
  • ۱۹۷ : views
  • ۱۰ : Likes
  • ۷ : Comments
  • : Categories

گالری نور

 

من دارم طبق همون روش 20 دقیقه درس بخون 5 دقیقه استراحت کن درس میخونم و این پست حاصل زنگ تفریحای ده دقیقه ای بین درسامه.

و شاید باورتون نشه اما دو روز پیش جواب داد.

چیزی که میخوام بهتون نشون بدم درواقع واسه این پسته. یا همون افسانه نور.

آخرش توی کامنتا من دوتا عکس بهتون نشون دادم برای تصور بهتر و خب قضیه به پایان رسید. اما از چند روز بعدش پینرست یهو شروع کرد به نشون دادن عکسایی که من حس میکنم خیلی به نور میان. پس گذاشتم هرچی داره رو رو کنه که بیام همشونو بهتون نشون بدم. اگه احیانا اینجا کیفیتشون اومد پایین ولی میخواستین دانلودشون کنین لینک بورد پینرستی که گذاشتم همه رو اونجا میذارم آخر پست که با کیفیت خوب داشته باشین همه رو:>

 

اول نور

 

 

نور و بچه ها

 

 

خود بچه ها

 

 

و دوباره یه گل

 

 

بورد پینترست: کلیک

 

دارام! پایان!

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • .... .=.

    واو 

    عکسا خیلی قشنگ توصیفاتتو نشون میده 

    قشنگن 

  • Marcis March
    واسه بعضیاشون خودمم پشمام ریخته بود..
    جادوی پینترسته.
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    یکی از پوشه های گالریم:::همین سبک عکسا>>>>

  • Marcis March
    پس گالریت باید خیلی خیلی قشنگ باشه>
  • زری ...

    چه خوبنننننننن

  • Marcis March
    ارهههه
  • Amir chaqamirza

    سلام .سلام.سلام:))).

    خیلی خیلی خیلی، خوشگلن☺

    روش درس خواندن من شده ۵ دقیقه درس، ۲۰ دقیقه استراحت😂😂

  • Marcis March
    سلااام.
    هق خیلی.
    اخه من کوچیکترم و نهم جدی جدی مهمه
  • Nobody  -

    من: دزدیدن تمام عکس‌ها و گذاشتنشون روی هوم‌اسکرین و لاک‌اسکرینم.

    *نیشخند شیطانی*

  • Marcis March
    وای میخواستم بگم وایبی که نور بهم میده وایبیه که تو بهم میدی.. نمیدونم چراㅠㅠ
  • محمدرضا ...

    بسیار زیبا هستن ...

    مرسی که به اشتراک گذاشتین ... 😊🌹

  • Marcis March
    خواهش می شود
    ⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩
  • ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    اومدم بگم روزت مبارک"  بهار "DD:

  • Marcis March
    ای وای ببخشید دیر شددد. روز توهم پساپس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی